Wat heb jij gepast?

Bedoel je de dikte van de kast?

1 like

Ja; ik heb met sommige dikkere horloges geen moeite maar bij deze zit de dikte vooral in de kast en dat maakt het wat “lomper” voor mij :man_shrugging:

Ik begrijp wat je bedoelt, het viel me zelf overigens niet tegen in de zin dat ik het in verhouding vond. Maarja, net daarvoor een Hamilton chrono gepast. Mooie groen/witte dial configuratie maar laten liggen omdat het te dik was. En daarna deze dikkerd goed bevonden. Terwihl het begon met zoeken naar een chrono met witte dial. Het gaat hier dus weer eens van links naar rechts🤣

Vandaag in Verona bij een juwelier binnen geweest (Gioielleria Benetti Rivenditore aan de Piazza delle Erbe) en eens een Tudor omgeslingerd. In de etalage vond ik ze wat saai en kleurloos, zeker in vergelijking met mijn SMP300, maar toen ik ze omhad…

Die zilveren Black Bay in 39mm jeukt nu wel behoorlijk! De standaard Nato band staan hem ook goed en zit lekker. De blauwe haalt het niet bij de blauwe SMP300, als ik eerlijk ben.

En keurig geholpen, overigens :ok_hand:

Sorry, ik ben echt een pannenkoek met horloge foto’s…

Ook nog aan de andere kant de Swatch winkel in geweest om in ieder geval de MoonSwatch eens in het echt te bekijken: grappig ding, maar ook hier uitverkocht.

11 likes

Eigenlijk niet op zoek naar een dress watch, maar vind het toch wel een toevoeging

4 likes

Een berg Tissot’s.
Voor het praatje bij het plaatje zie hier.

15 likes

En de Super Ocean Heritage 42 mm dan? Of vind je die nog steeds te groot. Ik heb deze nl. ook op mijn lijstje staan. Vind het een mooi klokje. Alleen jammer, zoals jij ook al aangeeft, de caseback niet open is om het uurwerk te kunnen bewonderen.

Ik wil binnenkort ook eens gaan kijken naar een Ulysse Nardin Marine Torpilleur met een soortgelijke band…

2 likes

Anon gaat je geen antwoord meer geven. Permanent van HF.

3 likes

YM met blauwe plaat is tof!
Sky viel beter mee qua maat dan ik vreesde
Rose gold YM blijft toch lekker!

11 likes

Deze eens gepast.
Eerder al eens naar gekeken, maar de rode plaat sprak mij toen zeer aan, maar vond hem te druk als chrono.
Deze is daarentegen een stuk rustiger en best zomers zo op die band.

Vooralsnog is het bij passen gebleven…

6 likes

Ja, wel leuk. Maar is wel een behoorlijk gevaarte, he? Hoe groot is ie en wat is jouw polsmaat?

2 likes

Hij meet 45,5 mm volgens Tissot zelf

Laatstelijk voor eenzelfde vraag gemeten op 18,2 cm

Ik moet ook zeggen dat het op deze, even snel gemaakte, foto’s wel iets anders oogt dan in het echt. De foto’s bekijkend zou ik de vragen begrijpen.

1 like

Vond 'm op de foto nog wel gaan hoor, qua maat. Maar idd, op een wristshot lijkt een horloge altijd iets groter. Dus in het echt zat ie ongetwijfeld nog beter.

1 like

SmartSelect_20220707-214540_Photos


Cool ding he @DKremer

11 likes

Wel een groot horloge, of lijkt dat zo?

Deze week een Explorer 16570 gepast….

Ja best wel! En vrij dik ook.
Maar leuk om te zien irl

2 likes

Sorry maar mij iets te kermis :no_entry:

Ja mij ook, maar de gelegenheid hem.even te passen pak ik altijd aan natuurlijk :sunglasses:

Gelijk heb je :joy:
Al heb je de verkoper wat valse hoop gegeven :joy: