Als ik naar de foto kijk dan zou ik persoonlijk voor de 38mm versie gaan.
Dank je. Kan er een van iemand over kopen, is van december 2022. Nog ideeen om een redelijke prijs tegenwoordig?
Ik had verwacht dat 42mm te massief zou staan om mijn smalle pols, maar dait kan toch best naar mijn idee.
Speedmaster draagt heel fijn met 47mm lug to lug
Heb precies hetzelfde gehad. Uiteindelijk toch voor de 41 gegaan, zeker geen spijt van.
Zwart bevalt, maar voor een blauwe/groene wijzerplaat zou ik hem zo 1 op 1 inruilen.
Succes met de afweging
41 voelde wel beter toen ik hem om had. Blijf jagen op een goede pre-owned. We zullen zie wat het uiteindelijk wordt
Mooi! Was de DJ rose goud? Waar heb je al dit moois om de pols geslingerd?
Yes rose en staal! Tof ding idd! Zou het op de foto niks gevonden hebben maar in het echt heel aansprekend.
Heel fraai!
Die subs staan je goed.
Nieuw zijn ze inderdaad flink duur geworden zeg. Ik zit net even te kijken, bijna 7k bij
. Twee jaar geleden heb ik hem op Schiphol btw-vrij gekocht, volgens mij €4.700.
Thanks . Die 40mm past perfect maar de band van die grotere modernere is zoveel beter…
True. De nieuwste 6 digit draagt ook wel lekker hoor
Plaatje ?
Staat prima idd.
Deze twee 40mm Rolexen. Goed te bestellen met een beetje wachttijd maar het enige van Rolex wat ik gelijk mee kon krijgen was iets volledig in goud of deze twee:
Kon het niet laten. Baignoire Allongee toch wel een van mijn favoriete Cartier modellen en dit is toch wel erg uniek
Wat mij nog meer fascineert; ligt daar nou een ordinaire Bastognekoek op dat schoteltje!?