Wat heb jij gepast?

Mooi maar saaie kleurstelling.

1 like

Dat is ook een acqua. Maar die is anders dan de groene.

Is natuurlijk al duizend keer langsgekomen, maar gister wéér omgehad en voor mij op dit moment m’n droomklokje. Hopen dat ik snel langs mag komen…

5 likes

De Octo eens kunnen passen, ik bleef er maar over twijfelen.

Het is een enorme plaat op de pols, maar de dikte (of dunheid :rofl: ) maakt echt veel goed. Bizar om te zien hoe plat dit op de huid ligt. Uurwerk ziet er geweldig uit, die micro rotor is toch wel erg vet.

Deze versie in staal met koperen dial was wel erg aanwezig, beetje een discobal. Ik denk dat de titanium met grijze dial echt wel een kanshebber kan zijn. Die helaas nog niet kunnen passen…

7 likes

OOja deze ook nog :star_struck:

8 likes

Ga jij @The_Don blij maken? Ga hem daar eens passen zou ik zeggen.

4 likes

Haha nu nog niet in ieder geval, zou iets kunnen zijn voor de lange termijn. Ik heb nog wat anders op het oog voordat ik aan de Octo ga beginnen.

2 likes

Ik vind hem heel mooi, eens iets anders dan al het standaard werk.

1 like

Al een tijdje geleden. Is er nog niet van gekomen.
Er is geen noodzaak. Heb nog wel een horloge. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Op het vliegveld van München deze Avenger gepast.
Bijzondere wijzerplaat die sterk verandert afhankelijk van lichtval.
Vond 'm toch wat te groot en dik op mijn pols.

12 likes

De Omega Planet Ocean 39.5 mm. Leek me een perfect formaat voor mijn dunne polsjes, maar dat viel om de pols erg tegen. Om de een of andere reden lijkt het echt een vrouwenduikertje, terwijl ik dat van de kleinere Tudor Black Bay 54 niet kan zeggen. De verhoudingen kloppen m.i. niet. Te dik en de wijzerplaat te ‘cramped’. Op de foto’s komt dat echter niet echt over.

12 likes

42mm is wel een flinke klomp staal als je net je Titanium The Citizen afdoet. 39mm paste beter voor mijn gevoel!

8 likes

Maar wat een prachtige plaat!

1 like

15 likes

En deze kon ik meenemen, maar vriendelijk bedankt

8 likes

Nochthans mooier dan die PPs.

2 likes

Ik vraag me dan af of je tussen die Rolex en de Pateks nog een niveauverschil ziet / merkt, of dat allemaal beleving is.

Ik vind jou de PO erg goed staan. De wijzerplaat os zoals Brick ook al zegt fantastisch.De BB 54 is in mijn mening het perfecte horloge dat ding klopt gewoon aan alle kanten.

9 likes

Geen moneymaker (of hoe “ze” dat ook noemen :joy:)

1 like

Breitling Avenger 42mm

Cartier Santos Large

Cartier Santos Medium

En van meneer MOEST ik deze 2 proberen…

Hublot

9 likes