Wat heb jij gepast?

Oei. Wie weet. Ik dacht altijd dat het full gold too much is, maar vond dit erg mooi!

2 likes

Juist vrouwen komen nog met full gold weg.

Mannen daarentegen…

7 likes

Pijnlijk dit.

5 likes

Heerlijk dit. :joy:

1 like

Ik maak met mijn straffe mening alleen voor jou een uitzondering.

1 like

Dat is erg lief van je. Ik vind juist dat het stijltje even gecomplimenteerd wordt door een gouden horloge.

Maargoed, ik ben 30. Wanneer de dag komt dat ik volwassen word stopt die gekkigheid vast.:sunglasses:

3 likes

Bedankt voor deze opsteker @tompj :smiley:
Een volgende doel weer in het vizier :+1:t2:

1 like

Wat mij betreft heeft een slanke vrouwenpols aan een 34mm genoeg. Dat vind ik persoonlijk de mooiste middenweg tussen charmant en sportief. Goud mag.

(Enigszins gekleurd omdat mijn vrouw een Rolex Date draagt (is een Datejust van 34mm)).

Maar ik mag niet zeuren want ik draag vandaag ook een Explorer bij een pak. Da’s begrijpelijkerwijs ook niet ieders cup of tea.

7 likes

Bij het kopen van de Speedmaster heb ik ook voor de gein eens een nieuwe Seamaster (met wave dial) gepast (geen foto gemaakt). Viel eerlijk gezegd best wel tegen. Hij is een stuk dikker en lomper geworden wanneer ik hem vergelijk met mijn Seamaster 2531.80. Toch wel jammer. Het was zo’n elegante duiker.

Hetzelfde zie je ook met de nieuwe Submariner. Die is ook in vergelijking met de vintage Submariners een stuk dikker.

2 likes

Wel slim… de merken passen hun horloges aan op de potentiële klanten :wink:

2 likes

Zo had ik het nog niet bekeken :joy:

1 like

DOEN :ok_hand:staat prima.

Kunnen beter voor wg gaan


Met een badeend :joy:

8 likes

Ja maar welke, de 41mm BB of de BB58 :thinking:

1 like

Sorry ik bedoel de 41, deze past prima om je pols. Al is de Bb58 natuurlijk wel minder dik maar dat is iets wat je zelf moet ervaren.

1 like

Vind het een lastige keuze :scream: maar thanks voor de input. Overigens hoor ik van iedereen dat de 41mm me beter staat. Maar blijft toch nog lastig haha.

1 like

Tja weet hoe het voelt. Ik had destijds de Aquis 39,5 en de 42,5 om mijn pols en toen ook advies gevraagd. Bijna iedereen stemde voor de kleinere versie.
Zelf was ik bang dat deze te iel zou tonen, dus toch voor de grotere gegaan.
De trend hier op HF dat kleiner vaak beter staat.

1 like

Ik vind de BB58 op de foto wel beter staan :thinking:
Maar ik het echt leek hij me wel iets te iel idd.

1 like

12 likes

Wristshots zijn ook misleidend, een horloge toont altijd groter waardoor een kleinere maat snel acceptabel toont. Een grotere maat is dan net bedrieglijk groot terwijl het vaak in het echt goed meevalt.

Je gevoel volgen na het passen is het beste advies :blush:

6 likes