Wat heb jij gepast?

Keramische Seamaster.

Mooi ding!

11 likes

Nr 3 deze week? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee, dat gaat niet gebeuren.
Kreeg hem even om nadat ik de aankopen gedaan had :slightly_smiling_face:

1 like

Nam nam, toevallig gisteravond eens naar gekeken, verslavend materiaal hoor, dat keramiek…:yum:

2 likes

Ik denk die gaat even door :joy:

1 like

Niet verwacht dit ooit te gaan zeggen maar ik vind deze maat denk ik mooier dan de 41mm variant.

4 likes

Nehhh Willem.
Een datejust (36) komt er mee weg om jouw flinke pols.
Maar dit is het mede door de gladde bezel in mijn ogen niet.

Vandaag een klein rondje Haarlem gedaan. Eerst een Seiko SRPB43J1 gepast. Erg mooi, goede maat voor mijn pols maar de band voelde goedkoop aan en ik denk dat ik de donkerblauwe versie mooier vind.

Hierna bij Strego een Turtle Save The Ocean gepast. Wilde altijd al weten of deze niet te groot was voor mijn pols (18cm) maar deze heeft mij zéér positief verrast! En die wijzerplaat, echt zo ongelofelijk mooi :drooling_face: Het enige dat mij weerhoud om dit horloge aan te schaffen is dat ik nog steeds heel graag een Sarb033 wil hebben… De winkeldame bij Strego was trouwens zéér behulpzaam en wist ook goed waar ze het over had, aan te bevelen dus!

6 likes

Eens, staat erg goed. Ook om jouw forse polsen.

Deze gepast vanmiddag. Viel tegen.

2 likes

Gister bij S&C Den Bosch uitstekend geholpen met het passen van een aantal variaties van de tudor bb 36&41. Prachtige horloges waar de foto’s geen recht aan doen. Zeker de blauwe wijzerplaat heeft veel meer leven dan ik van de foto’s verwacht had.

Ook de reguliere BB nog gepast, maar die werd toch echt te dik. Een oudere ETA versie in het rood zou ik wel overwegen. Maar eerst nog maar eens een GS Quartz passen in Amersfoort binnenkort. Dat schijnt weer een hele belevenis te zijn.

5 likes

Ik ben eruit :blush::blush::blush::blush:🥰🥰🥰🥰

Na vandaag voor de tweede keer gepast te hebben is het deze panerai pam 1033 geworden. Bij Pijnenburg in Eindhoven geslaagd.

Very happy :star_struck:

32 likes

Heel begrijpelijk :grin: Ik liep de Rolex dealer binnen, een OP36 gepast en zag opeens de BB36 liggen, deze ook gepast en was direct gecharmeerd van het horloge. Liep de winkel uit en kon het niet meer loslaten. De volgende dag kon ik niet anders dan terug gaan en nog een keer kijken en passen… en ja de klik was er nog steeds, dus moest ie maar mee naar huis. Ben echt gek van het horloge. :slight_smile:️:innocent:

Dat is imo afhankelijk met welke stijl en kleur je het pak draagt …

2 likes

Best mooi zo’n IWC. Ook deze is vrij dik.
Maar op de pols is het een mooie klok.

4 likes

Bij van Hell in Amersfoort met veel vriendelijkheid ontvangen voor het passen van een aantal GS Quartz modellen. Zeer mooi afgewerkte horloges, en de champagne dail is prachtig. Twijfel wel aan de dail van de Quartz GS, deze is wat mij betreft toch wat leeg en in onbalans.

Ook nog een springdrive om gehad, mooi om de secondewijzer zo soepel over de plaat te zien glijden. Helaas nog wel even buiten budget.

Als laatste nog even snel de oris aquis reliëf gepast, ook prachtig en viel kleiner dan ik dacht (wel nog steeds fors).

Tot slot nog met een mooie verzameling GS boekjes huiswaarts gekeerd.

3 likes

Blijft te groot!!!

:neutral_face:

3 likes

Vind 'm echt niet te groot op jouw pols hoor🤔

2 likes

Ja, ik weet het niet. Ik ga er nog maar eens rustig over nadenken :+1:

1 like

:point_up: Gezien de vorm van de kast is een maatje kleiner misschien wel mooier.

1 like