Wat heb jij gepast?

Recent ook gepast, maar dan een maatje kleiner.

10 likes

Ja 35mm heb ik ook gepast, op leer weliswaar, maar vond het toch wel erg damesachtig. Ik denk dat 38mm voor mij perfect zou zijn.

2 likes

Hoe is deze om de pols?

Zoals Ben hierboven aangeeft vond ik m ook te klein (en daarmee te damesachtig). Mijn vrouw draagt bijvoorbeeld een Santos 100 MM die vergelijkbaar is qua grootte…

2 likes

Vandaag deze gepast:

Moet zeggen in het echt een mooi horloge, en ondanks de forse kasthoogte draagt hij vanwege de vorm van de lugs erg comfortabel op rubber (ook de stalen versie gepast, maar die deed het voor mij niet … enige wat mij tegenvalt is een standaard uurwerk in een horloge van list 5700,-

Daarna in gesprek geraakt met de verkoper over horloges. Hij liet mij vol passie zijn Armin Strom zien en en passant werd deze tourbillon van het merk even voor me uit de vitrine gehaald om eens in het echt te bewonderen.

Ik zou denk ik wel 83 duizend andere redenen weten waar het geld aan zou spenderen, maar wel gaaf om een keer zon kunstwerkje in de handen gehad te hebben en de tourbillon aan het werk te zien! :smiley:

1 like

Aan het oriënteren naar een Hamilton Khaki Field Mechanical No Date Polar!!! :snowflake:

7 likes

Paar keer bij de JLC Boutique geweest, laatste keer een aantal horloges uit de Master-lijn om gehad. Ik ben nu toch overtuigd dat de volgende aankoop (over een flinke tijd, geen zorgen) een JLC wordt in plaats van een OP34.

De horloges stralen klasse uit en ik heb gewoon een heel goed gevoel bij Jaeger-LeCoultre! De naam alleen al. :slight_smile:

5 likes

Vandaag in de Cartierboetiek in Parijs mijn trouwhorloge gepast…:heart_eyes: Ik heb de verlovingsring reeds een maand geleden gekocht. Zij koopt het horloge…ze vond hem in de vitrine niks, maar om de pols snapte ze direct waarom het deze moest worden…ergens volgend jaar zit is de grote dag…dus zal nog even geduld moeten hebben…maar oh wat is ie mooi!! De Cartier Santos met een (donker) blauwe wijzerplaat…:heart_eyes:

15 likes

Vrijdag bij S&C de air king gekocht en de Submariner om gehad. (Was een reservering)

!

14 likes

Vorige week gepast, helaas geen complete set met box and papers… Weet nu wel zeker dat er een moeten komen.

Erg mooi, deze eergisteren ook gepast alleen de prijs :grimacing:

1 like

Beiden omgehad maar uiteindeljk gekozen voor de zwarte…vond de wijzers mooier en de zwarte beter afleesbaar…

4 likes

Rolex Sub no date en Sub date…

Mooie beaters zijn het. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

11 likes

En ? Was je overtuigd ? Hij is wel erg mooi…

2 likes

Ja zeker. Ik denk dat het hem wel gaat worden. Binnenkort nog even met vrouwlief langs. En dan waarschijnlijk de knoop doorhakken.

3 likes

:arrow_up:

Afgelopen week deze Maurice Lacroix Aikon gepast.

Ben nog niet helemaal overtuigd

5 likes

Deze gepast bij Steiner terwijl ik wachtte op mijn DJ. Overigens nooit met de intentie om deze tegen de huidige grijze prijzen aan te schaffen… :neutral_face: Maar wel leuk om eens te passen.

9 likes

Mooi, wel een beetje jammer van de rubberen band.