Cool. Proficiat!
Vorige week dagje naar Maastricht geweest met @G.mulder . Vroeg uit bed want het was bijna 3 uur rijden. Helaas niet al te veel foto’s gemaakt.
Moderne explorer 2 omgehad, dat is het niet voor mij. Yachtmaster met blauwe wijzerplaat is wel cool. En dat is de speedmaster snoopy ook zeker.
De grootste verassing was denk ik wel de panerai. Heerlijk hoe die op de ligt. Alleen schroefkroon en maar 50 meter waterdicht, beetje jammer. Niet dat ik er mee ga zwemmen maar toch. Beetje tegenstrijdig.
Vrijwel over super vriendelijk geholpen, op een zaak na, maar daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
Al met al mooi dagje, het weer zat gelukkig ook mee. We gaan zeker nog eens met plezier terug naar Maastricht
Nieuwsgierig en dan eindelijk eens Grand Seiko gepast, alles in 36-37mm
Wat een mooie dials. Moeilijk vast te leggen.
Bij Van Willigen (DH) gepast, heel prettig geholpen.
Maar bij thuiskomst mijn moderne Datejust weer om (niet eerlijk qua prijssegment om te vergelijken misschien) en dan vind ik fijnafstelling en getaperde bracelet daarop wel heel fijn.
Ik vraag me af of zo’n veel mooiere GS dial daartegen opweegt overall. Can’t have it all. Keuzes.
Ik snap je overweging hier. Ik heb best wat GS-en gehad. Maar uiteindelijk dragen ze op staal toch nooit helemaal naar mijn zin. Een Rolex is dan heerlijk qua draagcomfort. Uiteindelijk geeft dat dan voor mij de doorslag.
Ja dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat ik spijt zou krijgen als ik de DJ hiervoor weg zou doen.
Maar wie weet verras ik mezelf.
Terwijl ik mijzelf op de wachtlijst heb geslingerd voor de OP Celebration Dial…
Kleine kans, maar ach, we hebben wat te vieren.
Hopelijk binnen minstens 3 jaar nog even happy
Mooi model hoor! Deze valt een beetje weg in de huidige Tudor collectie lijkt het, maar zeer veelzijdig horloge. Persoonlijk vind ik de variant met gouden indices wijzers ook niet verkeerd.
Is dit de 36 of 39mm variant? Hij staat je goed!
Denk ook niet dat deze nog lang in de collectie blijft. Aangezien hij geen in house uurwerk heeft. Hij draagt echt heel comfortabel en met 100m waterdichtheid eentje die je overal om kan doen. Dat blauwe komt ook mooi uit. Zal ook mooi op leer staan schat ik zo.
Thanks. Dit is 36mm. Die hebben geen (kleinere) index naast het datumvenster.
Zou zomaar kunnen dat deze eruit gaat, en de 100m wr maakt deze wel erg flexibel inderdaad. Mooi pakketje zo.
Ben wel benieuwd of deze echt een in house uurwerk zou krijgen. Dan is er niet echt een makkelijk instap model meer van Tudor. Dit model is voor de niet-horloge gekkies wel een leuke binnenkomer bij het merk. Mijn vrouw wil deze ook nog graag.
Ikzelf ben vrij fanatiek, als ik dat van mezelf mag zeggen, en ik zou deze zeer graag halen . Die inhouse hoeft niet zo nodig voor mij. Al zeker bij tudor niet die net hierop zijn geschiedenis heeft gebouwd. Denk eerder dat dit model er uitgaat dan dat ze deze met inhouse uitbrengen. Bij de royale hebben ze hetzelfde dilemma.
Haha maar jij hebt dan ook een hele fijne diverse collectie. Daar past deze wel bij.
Ik denk overigens dat je met deze, de Royal en een BB (of 2) een hele leuke tudor collectie kan bouwen. Moet natuurlijk wel je smaak zijn, maar de verschillende uurwerken maken het wat mij betreft wel meer divers.
Kun je die witte speedmaster ook ‘gewoon’ kopen?
Wachtlijst, 6 maanden.