Afgelopen weekend in Maastricht geweest en natuurlijk ook bij de AD geweest. Wilde de sea dweller en deep sea eens om ivm dikte (droeg me veel te dik overigens) - kon ze beide wel aanschaffen.
Daarnaast de prachtige rose CHNR en nieuwe GMT gepast. Kerst op de taart en grote verassing was voor mij de 37mm yacht master. Fantastisch die kleurstelling en afmeting, had hem nog nooit om gehad. Mocht hem aanschaffen, maar na een nachtje slapen toch besloten nog even te wachten.
Zoals al eerder op het forum vermeld heb ik mijn zinnen erg gezet op een nieuwe Longines Hydroconquest. Afgelopen weekend voor het eerst de modellen ook daadwerkelijk gepast (niet in de kleurstelling zoals ik hem wil). Zie hieronder de 2 maten:
Dank voor jullie input, ga ik zeker doen!
Mag ik vragen waar deze mening op is gebaseerd?
Hoor/lees vaak dat je na verloop van tijd binnen de hobby zulke dingen steeds beter gaat zien.
Dit mag ook in een los bericht, kunnen we weer on topic blijven voor de volgende
Lijkt wat fors op de pols. Zoek de lug to lug maten op en meet je breedte van je pols. Zorg dat het horloge er binnen valt. Pas vooral de 39mm en maak de balans op . Ik heb eerder de fout gemaakt een te groote duiker te kopen en vervolgens deze nooit te dragen.
Maar weet ook fotos genomen vanuit dit perspectief sterk vertekenen! Een foto die je in de spiegel van je pols maakt geeft beter beeld. Maar alles is ook smaak afhankelijk, dus vind jij een groot horloge tof gewoon voor gaan!!