Ah het nieuwe model
Is een topper maar 20k
Ah het nieuwe model
Is een topper maar 20k
Oei, 2 meter is natuurlijk een heel eind maar 17cm heel normaal. Als ik dit zo zie zou ik ook twijfelen over 36mm dat terwijl mij de Explorer 36mm echt heel gaaf lijkt.
Denk ik dat ik met 1,85 en 17,5cm pols het ook te klein ga vinden al hoor ik overal weer andere geluiden.
Hier (Tokio) 15k. Nog steeds een boel geld maar toch. Alle nieuwe horloges zeer scherp geprijsd. Toch maar even een Tudor AD opzoeken
Dat is een mooie prijs inderdaad, het overwegen waard
Als dat ook geldt voor Tudor dan zou ik het zeker overwegen om iets leuks mee te nemen van de nieuwe collectie
Misschien beter om hem om de pols te dragen en niet op de onderarm, en de veel te grote band even naar achter te trekken
Die zwarte glassbox op racing strap is tenminste een echte Carrera zoals uit het Heuer tijdperk. Al die sunburst-dingen vind ik het net niet.
Eens
Prachtig SBGX-je waardoor ik serieus aan het overwegen ben om er een als hybride nette gada/dresser te kopen
Foto doet dit horloge geen recht! En de band zat veel te strak. Maar wat is dit toch een ontzettend mooie & understated day date (witgoud & slate plaat).
Nee, alhoewel 25% minder dan in NL wel aantrekkelijk is. Maar ik heb genoeg (= te veel) in de doos…
De reverse panda wint!
Maar dat groen van die tourbillion is ook cool.
Ik ben onder de indruk van de passessie. De nieuwe Carrera’s zijn superbe. En het verhaal achter de Monaco idem dito
En welke heb je gekocht?