Wat heb jij gepast?

Vet ding! Kleur is onmogelijk op de plaat te krijgen. Twijfel wel over de maat, net te groot op 16,5 cm pols?

19 likes

De Lange maar ik vind die Patek Regulator heel tof. Ben vooral fan van de variant met de grijze wijzerplaat

Dat is niet te bepalen op basis van foto’s. Die vertekenen nogal. Mooi horloge, dat zeker!

Een Longines Zulu

Afgelopen week heb ik een tweetal nieuwe horlogeboxen in ontvangst en gebruik genomen.
Dat moment van inrichten is dan ook weer een moment van inventariseren.
Daar kwam het idee naar voren dat er wel een mooi holroge met zwarte plaat aan de collectie toegevoegd mag/kan worden.
Op dit moment zitten er wel 2 jorpoges met zwarte band in de collectie, namelijk een Seiko Premier met perpetual calender en een Tissot PRS516 chronograaf. Beide leuk, maar ik mis toch wat aansluiting met de huidige collectie.

Vandaag was ik een dagje in een voor mij onbekende stad en ben daar twee juweliers binnengewandeld ennhier en daar wat bekeken, maar bij de tweede ook daadwerkelijk gepast. Niet alles is vastgelegd, maar één horloge heeft mij toch positief verrast namelijk de Certina DS+

Geinig concept, met verwisselbare kasten en verwisselbare band. Wordt geleverd met 2 kasten en 2 banden. De rest is er bij te kopen.

Even in de verleiding geweest om te kopen, met een op het laatste moment een sterk twijfelmoment waardoor ik er toch van af heb gezien. Het is toch niet de toevoeging aan de collectie waar ik naar op zoek ben. Dat doet overigens niets aan aan het horloge.

3 likes

De eerste, de 5326G, mocht die wat meer WR hebben ik zou verleid worden een heel deel van de collectie op te offeren voor deze.
Is die daar gewoon op voorraad?

Vandaag even langs de Bijenkorf geweest. Ging kijken voor een Maurice Lacroix Aikon maar deze viel erg tegen aan mijn pols. Omdat deze eigenlijk voor mij al aardig hoog in budget zat, een paar Seiko 5 horloges gepast, totdat mijn vrouw me een Astron liet passen.
Ik ben verliefd maar moet eerst even sparen hahaha

5 likes

Vorige week in Japan deze gepast;

40 likes

Deze gepast. Zeer aangenaam, beetje dik maar toch.

14 likes

Deze Panerai’s heb ik gepast bij Quera in Alicante

11 likes

Of enkele Hublot’s en Rolex bij Slaets in Antwerpen…

10 likes

Bij siebel met de bonnen van actie van de dag en standaard 10% al een stuk dichterbij misschien? Kom je volgens mij op 1400 uit ofzo.

Tijdje terug voor ongeveer 50% kunnen hebben daar zelfs.

1 like

Die 5326 natuurlijk :ok_hand: al vind ik de 5226 mooier

1 like

Hij was net verkocht en verder niet op voorraad. Echt mooi klokje :star_struck:

1 like

Chopard Mille Miglia op MUC :airplane: . De wijzerplaat is erg fraai in het echt. De leren band vind ik in deze ‘gebruikte’ look niet mooi. De combinatie met de gouden details kan ik dan weer wel waarderen, net als de compacte maat van 40(,5?) mm. Voor krap €12k zijn er echter geschiktere kandidaten op het sportieve / chrono vlak.

5 likes

De broad arrow vond ik heel groot dragen.

25 likes

Jij moet gewoon aan de Speedmaster. Echt iets voor jou. Mijn persoonlijke favoriet (dus deze keer wordt het niet de mijne :stuck_out_tongue_winking_eye:).

15 likes

Comfort is alleszins goedgekeurd. Maar ik denk dat het de Duitse piste wordt. Thuis eens overleggen…

1 like

Vandaag in Lissabon deze omgehad. Heel nice! Maar €10.700…… toch even sparen.

15 likes

Vandaag deze Staudt om gehad. Toch wel erg gaaf. :blush:

12 likes