Wat heb jij gepast?

Prachtige Glassbox Chronosprint Porsche.

15 likes

Heerlijke passessie bij de TH boetiek in Genève






29 likes

De reverse panda wint!
Maar dat groen van die tourbillion is ook cool.

2 likes

Ik ben onder de indruk van de passessie. De nieuwe Carrera’s zijn superbe. En het verhaal achter de Monaco idem dito

En welke heb je gekocht?

1 like

Nog niets, ook Tudor, Longines, JLC en Cartier gepast




19 likes

Paar weekjes geleden gepast in london, Bucherer Covent Garden.


13 likes

Je hebt heel wat leuks gezien en gepast zie ik zo, mooi hoor! Ik kan de TH glassbox van harte aanbevelen :wink:

1 like

Gaaf Arjen.
Volgens mij genieten jullie volop in, en van Genève :+1:

1 like

Gisteravond nog snel even gepast op het vliegveld van Genève. Wel beschikbaar en te koop, maar ligt niet geëtaleerd in de shop


9 likes

Zaterdag de BB gepast, voorkeur voor de rode bezel, als wil ik de zwart-rode GMT ook nog wel even proberen :innocent:



11 likes

22 likes





Rondje passen bij Bouman, altijd een goede ervaring. Ook nog een hele rits Doxa’s om de pols gehad, maar daar geen foto’s van genomen.

De Carbon Mido en de Longines sprongen er wel echt bovenuit.

12 likes

Dromen mag toch?
Even bij Martens in Maastricht geweest :woozy_face:
IMG_2500
IMG_2496
IMG_2497
IMG_2499

Welke vinden jullie het mooist?

19 likes

De JLC.

3 likes

+1

3 likes

De JLC +1

By the way, mooie passessie

1 like

Zeker, nemen daar alle tijd.
Had gehoopt de brequet classic te passen. Was ook wel gelukt maar stond totaal niet op mijn pols.
…soms is bewonderen op een foto totaal anders dan de werkelijkheid…

2 likes

De korte versie?

Jlc want in balans. Twee vakjes naast elkaar voor dag en maand. Daaronder netjes de maanfase en gewoon uur/miniut/seconde wijzer.

[spoiler]De lange versie met rants?

Ik snap bij beide Pateks de datum niet op 6. Home local vind ik bij de ene niks alsmede de blauwe schroeven op die positie.

Regulator vind ik de linkerkant wat leeg. Rechts alleen de volledige naam links niks

Dus onbalans.

Vind ik de dag/maand positie erg afleiden en vind ik persoonlijk dat en dan zit ik erg te preken voor eigen evangelie de Cornehl beter gelukt voor veel minder doekoe.

Tweede keuze zou zijn de Lange ware t niet dat het de eerste 10 dagen ‘leeg vak + cijfer is’ zo heurt t. Persoonlijk vind ik t niks.

[/spoiler]

2 likes

Lekker saai, hou ik van! :white_heart: :black_heart:


:heart_eyes:

14 likes