Wat heb jij gepast?

Vandaag was ik gewoon lekker aan het werk en zo staat er weer een klant voor mijn neus. Maar in mijn ooghoek zag ik iets… ‘Heb je een planet ocean om?’ Kwijl, kwijl… 'Wil je hem niet even om hebben? ’

Uiteraard :star_struck:

15 likes

Bewust niets gepast wat ik eerder heb gepast of omgehad vandaag in Barcelona.
Heb het bescheiden gehouden :smile:
Allereerst de Pontos S diver van ML

Blijft me boeien. Heerlijk zo’n duiker met inner-bezel. Prijs/kwaliteit lijkt ook dik in orde. Met een extra strap en 30% korting.

Voor het eerst een Seiko gepast. Dit type duiker van Seiko komt op HF vaak voorbij en trekt toch telkens mijn aandacht. Nu met 20% korting

Deze heb ik met de opaline dial. Deze bloedrode is gelimiteerd uitgebracht vanwege het jaar van de draak. Enige exemplaar in Spanje

Kan moeilijk een tweede Flagship Moonphase aanschaffen, maar heel tof om te mogen passen

21 likes

16 likes

Deze blauwe Breitling Navitimer gepast.

De Zulu Time hadden ze niet in mijn favoriete blauw. Maar is ook niet echt mis met zijn 39mm.

21 likes

Gepast maar twijfel…

13 likes

Die ML is zo gaaf :sunglasses: Bij mij in het Brabantse ligt hij ook… met 30% korting nam ik hem gelijk! Als het goed is zitten er twee extra banden bij. Een zwarte rubberen en een soort gevlochten carbon look band met het logo erop…

2 likes

Ik zou graag toegehapt hebben, maar kan helaas niet àlles kopen dat ik mooi vind. De strap met ML logo staat er ook mooi op en geeft het direct een andere meer volwassen look

2 likes

Snap ik… en dat zou de liefhebberij er ook niet mooier op maken!

2 likes

Dan wordt dat idd wel eens tijd :wink::+1:

2 likes

Vandaag een dagje Girona. Wat een leuke en prachtige stad en een AD met 30 merken, waaronder Rolex, Patek, Cartier etc.
Kon het niet laten weer wat nieuws te proberen.
Omega Seamaster 300

Klassieker met een prachtige sandwich dial. 42mm maar oogt op de pols kleiner.

Omega Aqua Terra

Mooie kastvorm en dankzij de 41mm grootte top op mijn pols. Lay-Out van de wijzerplaat oogt subtiel, rustig en mooi. De kleur is opvallend en oogt afhankelijk van het licht donkerrood tot fel oranje. Stalen band is overigens ook top.

Omega Globemaster

Bijzondere kalender. Wijzerplaat oogt toch rustig en in balans ondanks de vermelding van de maanden. Prachtige band en ondanks de grootte van de kast toch klassiek en subtiel ogend om de pols. Alle drie de Omega’s hebben een open back case en tonen een prachtig uurwerk, zeker de Globemaster.

Longines Flyback chronograaf

Nog niet eerder gepast. Prachtige wijzerplaat. Absoluut in balans. Kast hoogte zal voor velen een issue zijn. Aan de prijs voor een Longines wat mij betreft.

Tudor Black Bay

Had deze enkel nog op de jubilee gepast. Het nieuwe uurwerk zorgt voor een minder hoge kast en een veel betere verhouding. Wijzerplaat is :star_struck:

Eerst sparen en aansluitend keuzes maken. :face_with_monocle:

29 likes

De Aqua Terra staat je goed.

2 likes

Correct me if I’m wrong maar deze Aqua Terra is toch 38mm? Op basis van de foto’s van dichtbij vind ik de Aqua Terra veruit het mooist staan!

5 likes

Blijkt zelfs 41mm te zijn. Zou je op de pols echt niet zeggen. Qua pasvorm, bracelet en kleur van de wijzerplaat echt superbe. Mijn vrouw vond deze echter lelijk

2 likes

Was sit toevallig bij S&C in Den Bosch? Was daar ook iets anders passen en hoorde iemand met Tudors over dit forum praten haha

Nee Utrecht :wink:

Komt volgens mij meer doordat de Omega specs 41mm aangeven. :see_no_evil:

2 likes

Zover ik weet zijn de shades 34 of. 38. Om jouw pols de 38mm en staat perfect :+1:

3 likes

Nee, is echt 38mm
Heb m ook op mn het verlanglijstje staan maar dan de Saffron of de Sandstone.

Dat kan dus wel kloppen :grin:

1 like

Perfect, dan loopt ze er niet mee weg!

1 like

De seamaster 300 op die band is geweldig! :star_struck:

1 like