Wat heb jij gepast?

Lekker kleurtje!

1 like

Tudor Black bay 41 “Monochrome”

Iets te flets voor mijn smaak door de aluminium bezel.

12 likes

Die is leuk!!!

1 like

Prachtig

1 like

Wat een prachthorloges zijn dit, welke versie is jouw favoriet?

Ik vind hem ook zeer geslaagd! Ik ben op zoek naar een horloge om wat meer kleur in mijn verzameling toe te voegen. Ondanks dat de Nomos heel leuk is neig ik meer naar een Oris Cervo Volante :slight_smile:

Ik had afgelopen zaterdag de Tudor Pelagos 39 en de Tudor Ranger gepast. In dat volgorde.
Wist niet hoe snel ik de Pelagos weer voor een tweede keer om de pols had gedaan. Wat een lekkere horloge is dat. Maat, dikte alles past.
Helaas geen foto’s gemaakt.

1 like

Blauwe plaat is prachtig met die sunburst. Groen is weer mat. Vintage look was de mindere van het trio voor mij.

1 like

We gingen voor bandje :joy::+1:

De 38mm endurance pro was uit en mijn vrouw wilde die even bekijken.
Ik kan me erg goed voorstellen dat er een markt voor is :+1:

Op mijn pols net wat klein …

Naast de 44mm

Bij het naar binnen lopen was mijn oog gevallen op een schitterende Grand Seiko .

Ik heb gemerkt dat ik zelf zoiets niet moet kopen omdat het super mooi is maar niet iets wat ik zelf zou dragen … maar mooi is het zeker .
Nog wat foto’s met nog een tweede die er ook bij gepakt werd.

Eigenlijk waren we aan het afronden, viel mijn oog op de Avenger :drooling_face:
Keramische kast, carbon wijzerplaat en titanium pushers etc … soms is een horloge gewoon perfect :smiling_face_with_three_hearts:

En zonder enige twijfel mocht deze mee naar huis :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Meteen een mooie lerenband erop en klaar :+1:

Blijft gevaarlijk bakkie doen bij van Baal , voor je het weet loop je met een horloge meer naar buiten :joy::+1:

26 likes

Avenger, wat een monster van een horloge :ok_hand: in positieve zin.

1 like

Thnx , precies zoals een Avenger hoort te zijn :yum::+1:

Hahaha tsjonge Joost dat gaat erg rap bij jou. :joy: Maar damn wat een geweldige aanwinst weer! :muscle::muscle::muscle:

1 like

Thnx :blush:, klopt soms is het gewoon in 1 x perfect en wilde m niet laten liggen :grimacing::+1:

1 like

Joost, ik denk dat het tijd wordt voor een interventie.
Toch gefeliciteerd en veel plezier ermee gewenst.

:grin::+1:

1 like

Een bakkie vind ik altijd wel gezellig, de kans is nl groot dat ik blijf zoals ik ben en jullie ook gewoon vaker gaan wisselen van horloges :joy::+1:

1 like

Deze gepast.

13 likes

En deze gepast en gekocht (half jaar geleden).

12 likes

Denk dat meer HF’ers hier wel baat bij hebben :joy:

1 like

En net foto’s geraakt. BB 36 super band. Diamantjes niet. Pelagos 39 staat op stip 1 in mijn wishlist voor een dagelijkse horloge.

11 likes

Ik wilde ze passen, maar ze waren helaas al verkocht.

3 likes

Bb41 monochrome op 3 link en 5 link
Bb58 gmt coke op rubber en 3 link

5 likes