Wat heb jij gepast?

Fan van allebei maar ik denk dat de Skeleton wat meer in alle omstandigheden gedragen kan worden.

Die extreme diver is toch echt heel heel cool zeg!

Vet man! Die is gewoon echt cool :sunglasses:

1 like

Thanx kerel😉

1 like

Die zwarte band wat erbij zit kan je net zo goed weggooien, ronduit waardeloos!!

7 likes

Eens! En dat logo trek ik ook niet zo goed… de zwarte maar zeker de oranje band is :sunglasses:

1 like

Ja dat opgeplakte logo is echt zo goedkoop, en de band lijkt wel van karton gemaakt. Ik laat hem fijn op rubber!!

1 like

Vandaag de Seiko SPB 453 gepast. Ik wilde eigenlijk de blauwe zien maar die lag er niet. Ik was er best positief door verrast. Mooi hoorloge en en erg goed formaat

13 likes

In een rapte, want ik had de kroost te laat in de auto gekregen.

L.U.C. lijkt toch nog boven JLC te zitten. Aangenaam verrast.

37 likes

Subliem! Dit is 'ik koop ‘m en log definitief uit bij Hf’-materiaal

5 likes

Mooi hoor. Ik denk dat ik de zwarte het meest tijdloos vind.

1 like

Dit is top. Als er ook nog een Geneva Seal uurwerk inzat en de kleine seconde een halve mm naar beneden was ie perfect.

2 likes

Mooi, maar die faux patina is het toch niet. Zou dan toch voor de blauwe gaan. Maar dan liever nog de panorama date als de polsmaat het toelaat.

1 like

Ja de pano date is natuurlijk de mooiste. :ok_hand::sweat_smile:

Veel getwijfeld aan Nomos en vandaag de kans gehad om ze in levende lijve te passen.
1 woord: WOW!

11 likes

Leuke passessie bij kleine horloge maker bij lago d’iseo

De rolex was van 98 en zag er zeer goed uit.

9 likes

Snap ik helemaal. Heb ook een B1 maar blijf de chronomat mooi vinden. Die jij hebt gepast ziet er gaaf uit :star_struck:

1 like

Vandaag deze 37mm eens gepast bij :sheep::lemon:. Valt heel mooi rond mijn pols al zeg ik het zelf :grinning:

22 likes

Ben laat, maar top top top :+1:

1 like

Geen foto van om de pols, maar wel v’rliefd! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

De SBGW301G

21 likes