Vorige week op vakantie in Zwitserland, een dagje naar Bern geweest. De enige stad waar ik een goeie juwelier tegen kwam deze vakantie, namelijk bucherer.
Daar hadden ze van moser, zeer interessante en mooie horloges. De streamliner en Pioneer, beide modellen 42mm. Maar de vond ik de streamliner beter dragen door de geïntegreerde band. Maar de Pioneer was weer erg interessant door de mooie blauwe en rode sunburst wijzerplaten. Het geheel van de blauwe, met dlc zwarte kast, was naar mijn mening het mooiste.
Verder nog wat lekkere (neo)vintage Rolex omgehad. En een 39mm Royal oak, persoonlijk vond ik die nog te groot. Bij een Royal oak zou ik liever meer van de band zien. Omdat het daar toch wel voor een groot deel om draait.
De rode was in Zwitserse frank 12,9k en de blauwe 13,9k, naar euro keer 1,05. Dus zijn wel iets gestegen maar valt me nog best mee. Geen jlc percentages in ieder geval
Deze vandaag gepast. Ook de Chronomaster original original geprobeerd maar daar knapte ik helaas direct af op hoe hij op m’n pols lag, erg zonde want een prachtig horloge verder.
Vandaag bij Schaap en Citroen geweest in Groningen. Was er nog niet eerder geweest, maar mooie zaak en aardig personeel. Ik heb daar gepast deze mooie horloges van Tag Heuer:
Ik was bang dat de 39mm wat te groot en te lomp voor mijn pols zou zijn, maar dat viel reuze mee. Prachtig horloge in het echt!! Ze gaan nog een GS quartz uit een andere vestiging weg plukken, zodat ik die met de Tag kan vergelijken. Wordt vervolgd.
Voor de show de Omega Aqua Terra ook nog even gepast. Ook een prachtding, maar kost wel het dubbele.
Tijdens een aangenaam gesprek met een bijzonder kundige en sympathieke verkoper en onder het genot van een kopje cappuccino heb ik vandaag deze wit gouden knoeperd gepast.
Onder het motto: “visualize your dreams” , weet ik dat het goed is om mijn doel duidelijk te stellen, en er regelmatig aan herinnerd te worden. Niets beter dus dan een papieren versie in de watch roll. Houdt je scherp, en het houdt ook de snacks buiten.
Maar je kunt de papieren versies ook eens passen. En het zijn ook geen merken die je om de hoek kunt gaan passen.