Wat heb jij gepast?

De automaat is 41mm x 4,3mm
De handwinder is 38mm x 3,65mm

De laatste produceren ze helaas niet meer. En die 41mm voelt te groot aan, zelfs met mijn flinterdun model.

2 likes

Tegen deze twee zou ik geen nee zeggen :star_struck:. Een totaal verschillende prijscategorie natuurlijk, maar who cares. De AP zou echt een doel kunnen zijn in deze uitvoering, met de perfecte maat van 36mm.

18 likes

Maar wat is die dun hè :joy:

3 likes

Matige luchthaven-fotos, maar o.a. deze gepast:

Worldtimer was echt wel een beetje lomp, de TT Seamaster daarintegen was wel een toppertje!

11 likes

Waar is de tijd dat ze lachten met de papieren ZEP in mijn horlogedoos :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Misschien is die review van die horlogecollectie, waarbij de horloges alleen op A4’tjes waren geprint, iets voor jou. Briljant werk door een (voormalig?) forumgenoot :joy:. Hilarisch. Toch @Blufkakel?

5 likes

Episch moment. :joy:

2 likes

Bij de AD deze ochtend :ok_hand:

22 likes

Bij de Rolex AD in Praag deze prachtige Glashütte gepast. Helaas wel een ietwat dikke kast, maar erg mooi afgewerkt en draagt zwaar doch comfortabel.

Ook een BB GMT Opaline dial gepast, maar hij voelde om mijn pols echt te log en te dik. Niks voor mij maar wel leuk om een keer om te pols te zien.

26 likes

Nieuwe marinemasters gepast in Lille, vond ze misschien wel mooier dan de GS

19 likes

Ik vind die bovenste echt heel mooi. Die wil ik nog weleens in het echt zien. :sunglasses:

1 like

Nog een papieren passessie…
Piaget zal van de radar verdwijnen vrees ik.

Hentschel 37 en 39.5mm kunnen beiden.
Misschien toch eens langs Hamburg passeren voor het echte werk.

7 likes

…deze laat me niet los…

19 likes

en als je dan naar de achterkant kijkt, dan ben je helemaal verkocht.

20 likes

Hebben ze een strik rond de doos gedaan toen ze hem meegaven?

1 like

Lekker le plaat hoor op die IWC…
:yum:

2 likes

21 likes

De Seamaster springt er wel uit op jouw pols :ok_hand:t2:

4 likes

Dit weekend bij de AD langsgeweest.

Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel! Buitengewoon.

M’n zinnen al een tijdje gezet op de Tudor BB58 Black 39mm:

Mooi horloge, draagt fijn. De Gilt misschien toch net teveel?

Toch ook even de Burgundy 41mm passen voor de maat aangezien ik nog geen 39mm in de collectie had/heb:

Mooi horloge maar zal hem niet worden.

Verkoper liet ook nog even de BB58 GMT Pepsi 41mm zien:

Zelfde maat, toont toch groter door de witte plaat. Ook dikker en zwaarder om de pols.

M’n vrouw vond de BB58 Blue 39mm nog het mooist van al:

Moderner, frisser, zachter. Draagt zeer fijn op de Nato.

Hierdoor ben ik gaan twijfelen… Verkoper heeft op eigen initiatief en zonder moeite ook de Blue even op de stalen band gezet:

De absolute winnaar volgens mijn vrouw.

Ondanks dat ik een mooie korting kreeg op de combi BB58 Blue op staal + Nato en onmiddellijk beschikbaar was heb ik de knoop helaas niet ter plaatse kunnen doorhakken.

Ik ging met het idee van de BB58 Black binnen en kwam met de twijfel tussen de BB58 Black en Blue buiten.

Wat is wijsheid?

• Tudor BB58 39mm Black/Gilt
  • Tudor BB58 39mm Blue
0 stemmers
7 likes