Wat heb jij gepast?

Laat het haar niet lezen, maar ik geef je vrouw groot gelijk!

1 like

Dank, echt een joekel van een horloge wel🤣.

1 like

Is de BB54 niet beter qua maat voor jou?

2 likes

We hebben geen geheimen voor elkaar maar ze moest wel gniffelen :see_no_evil:.

Als in 37mm? Dat is wel aan de kleinere kant denk ik persoonlijk. De foto’s laten het wel iets groter tonen dan “in het echt”. Zijn ook snel snel gemaakt zonder iets op maat te hebben gemaakt. De Nato zat op het laatste gaatje btw.

2 likes

Vind de blauwe bb58 je perfect staan! Maat is ook prima.

1 like

Ik heb de BB54 ook gepast en vond 'm groter tonen dan 37mm. Prima maat, tenzij je misschien 20mm+ polsen hebt. We leven niet meer in de jaren '00, toen alles onder de 45mm ineens te klein was. :person_shrugging:

3 likes

Laatst deze gepast. Dat smaakte naar meer :slight_smile:

14 likes

Ik heb een plattere pols van ca. 16,5 a 17cm.
Een 42mm met korte l2l is voor mij persoonlijk absoluut de maximum. Alles hierboven kan (op mijn pols) vergeleken worden met een wandklok.

De 39mm leek mij de sweetspot.

Het is het gepast topic hè, geen incoming of na topic :wink:

Ja, wat jij mooi vindt, kun jij alleen bepalen, natuurlijk. Ik heb een pols van iets meer dan 17cm en vond de BB54 verrassend goed passen; als in: zeker niet te klein. Dus mijn advies zou dan ook zijn: pas die zeker ook.

1 like

Gaan we bij de volgende sessie zeker eens doen dan. Bedankt iedereen voor het advies en stemmen!

Blijkt mijn vrouw toch weeral gelijk te hebben :melting_face:

1 like

Vandaag deze twee toppers gepast. Beide erg gaaf (zoek een casual ‘sport’ watch) en was wel weg van de Tudor. Maar eens nadenken what to do. :grinning:

14 likes

Tudor :+1:t2:

3 likes

Staat er één in het blauw, heb ik nog niet eerder gezien. Ik vind hem ook prachtig, maar de Safari wint het voor mij van deze.

Grijp je kans zou ik zeggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ps. Heb overigens geen aandelen in deze advertentie.

Bij de Tag Heuer AD verschillende Formula 1 quartzen. De Aquaracer bekeken maar viel eigenlijk zo al af (verhouding bezet VS wijzerplaat niet mooi). De Formula 1 chrono vond ik te druk.

Uiteindelijk twijfel over de 41mm zwarte plaat met stalen bezet en de 43mm blauw met blauwe bezet. De laatste heb ik meegenomen.

8 likes

(plaatje van het web, niet mijn pols, ook vergeten foto’s te maken :wink:)

Longines Spirit 37mm in het zwart, met leren band, gepast! Maat is perfect, mijn GS sbgx061 heeft de afgelopen maand voor mij nu toch echt bevestigd dat 36-37mm perfect is voor mijn polsen én mijn smaak.

Tijdens passessie ook geprobeerd:

• de sunburst blauwe Spirit 37mm met bracelet
  • Hamilton Murph 38mm
  • Hamilton Khaki Field automatic 38mm
  • Seiko ‘baby’ Alpinist SPB159

De zwarte Spirit op leer beviel mij veeel beter dan de blauwe op staal. Lijken bijna twee verschillende modellen. De Khaki Field auto deed me weinig, snel af. De Murph zeker wel tof, maar valt groter, matig contrast en de leesbaarheid nog verergerd door de slechte antireflectieve coating. De Spirit is zoveel leesbaarder. Beide zowel binnen als buiten in de zon geprobeerd. De Seiko is een beetje een dikkertje en de kleur van de wijzers past niet lekker bij de cijfers.

Ik kwam vooral voor de Spirit overigens. Was nog wel benieuwd naar de Murph.

5 likes

Deze met de staalgouden jubilee zou helemaal top zijn!

12 likes

Ik ging langs om is een squale te passen. Die gaat er binnenkort wel komen. Als je er toch bent even verschillende GS gepast. Vooral de 38mm sakira-kakusi ronduit prachtig in dat zaratsu gepolijstte titanium. Helaas alleen proeven. Ver boven mijn budget :laughing:

19 likes

Mooi spul, GS! Maar die Squales staan je ook goed, trouwens! Waar ben je geweest?

1 like

Van Willigen in Den Haag, top geholpen daar, prachtige zaak. Einde van het jaar bij de mannen in eindhoven langs om wat meer te zien. Ze hadden maar beperkte modellen hier. Dit was voor de keuze tussen blasted of polished. En voor mij overduidelijk team polished :star_struck:

1 like