Het jeukt…. Toch maar eens goed over na denken.
Aha, nog nooit geweest (bij Van Wiligen, dan).
Ja, er zijn idd vaak twee kampen: team polished en team blasted. Ik vind ze allebei leuk en heb dan ook beide.
Mocht je keer in de buurt zijn moet je zeker langsgaan!
Deze is zo mooi! Ik zag hem eergisteren voor het eerst in het echt en terwijl dit genre normaal niks met me doet sprong hij gelijk in het oog!
Lekker, man!
En idd, helemaal
Afgelopen tijd wat groene horloges gepast bij Bouman. Vandaag de Doxa omgehad en die beviel toch wel erg goed.
Was die Doxa de leukste van het stel?
Allemaal vrij andere horloges natuurlijk, maar die was wel erg leuk om de pols inderdaad!
Mooi horloge die Doxa .
Wat is je polsmaat?
17/17,5 cm. Viel minder klein dan ik verwacht had eerlijk gezegd (omdat ik voorbereid was dat deze erg klein zou vallen).
Mooi, ik heb de 200t met Caribbean sunburst dial besteld.
Zal qua maat wel goed zijn voor mijn 16,5cm pols.
Zeker een mooie ook denk ik! Maat is prima denk ik en hele pakket zag er goed uit
Vandaag moest ik in Brussel zijn, ideaal moment om nog eens wat te passen die op de radar staat.
Goed ontvangen bij Horlogerie du Chatelain. Hebben veel vintage Rolex, maar ook Vacheron Constantin, een zeldzaam goed in BE.
Intussen genoeg file gehad om te kunnen reflecteren.
Dit kunnen passen:
De traditionnel, diegene die op mijn radar staat
Prachtige wijzerplaat, mooi formaat, comfortabel. Het goud is een plus. Het binnenwerk doet me wel wat twijfelen. Mocht voor die dikte automatisch zijn. De microrotor in een L.U.C. XPS is spannender.
De andere heeft ook een heel mooie wijzerplaat, maar bizar groot voor een dresser.
Moeilijk segment. Of ik ben een moeilijke mens, kan ook wel. Misschien moest ik nooit Zenith kopen, dat legt de lat te hoog voor de rest…
Waar heb je deze gepast dan?
S&C Eindhoven, Exhibition only dus bespaar je de moeite haha
Is er niks bij zenith zelf die je aanstaat op gebied van dress Kristof?
Nu niet, misschien volgend jaar.