Wat heb jij gepast?

Niet van mij hoor, was het maar zo :wink:

1 like

Wat is dit?

2 likes

Reflectie van de lamp op het plafond gok ik

4 likes

Heel aangenaam verrast! Het rosé kleurig modelletje blijft toch in het achterhoofd plakken. :innocent:

2 likes

Onlangs van alles gepast tijdens een middag Den Haag. Eigenlijk om mezelf ervan te overtuigen dat het nu toch echt tijd werd voor een Speedmaster. De Seamaster blijft echter op het verlanglijstje (of is er juist opgekomen moet ik zeggen). En verder, brrrr wat is de plaat op die Grand Seiko Omiwatari mooi zeg, daar krijg je de bibbers van. Een dress watch is echter niet helemaal mijn ding. Speedmaster op leer is mij dressy genoeg.

12 likes

Vanmiddag een uitgebreide passessie gedaan bij Schaap en Citroen in Eindhoven… onder het genot van een lekkere cappuccino en Brabantse gastvrijheid… Niet perse om meteen te kopen; maar op deze manier worden wel zaadjes gepland :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ze hebben een uitgebreide collectie IWC in huize Watch Boutique Eindhoven…

De titanium Ingenieur is van dit viertal mijn favoriet. Prachtige matte uitvoering :ok_hand:t3: De Aqua plaat is mooi; maar de pcl’s is het niet voor me…. En wat een stuk techniek in de verassend comfortable Perpetual! Comfortabel door de ceramic case die een stuk minder gewicht in de schaal brengt.

25 likes

Nice, ik ben geen enorme IWC fan, maar die ingenieur met de Aqua plaat is wel ontzettend geslaagd.

2 likes

Dat is inderdaad wel een eyecatcher :sunglasses:

Laatste even de OP silver gepast, is dit mijn volgend horloge? De 126619LB toch maar laten liggen😂

10 likes

Het was een mooie dag :sunglasses:

28 likes

Ik wilde de groene seamaster passen. Vind hem eigenlijk iets te groot voor mijn pols. De verkoper kwam aan met de “James bond” titanium. Geen klik voor mij. Daarna de groene seamaster aqua terra 38mm. En wow wat een plaatje is dit zeg.

44 likes

Gaaf :ok_hand:

De Ingenieur is tof

1 like

Vind deze wel leuk

Maar deze is echt vet :ok_hand:, wel met een xl bandje :roll_eyes:, sluiting kon niet dicht. Ook een stalen band is voor mij een musthave

12 likes

Zo mooi maar ook zo jammer dat de datum schijf niet dezelfde kleur heeft. In real life stoort het contrast minder dan op de foto, dat weer wel

1 like

Ja. Daar heb je wel een punt inderdaad. Moet ook zeggen dat me dat op de foto pas echt opviel.

De moonphase is voor mij het mooiste omega horloge dat er is!

Prachtig is 'ie ehh?!

1 like

Hij ligt al enige tijd in de etalage bij Schaap en Citroen. Onlangs binnen geweest om hem te passen, kan niet anders zeggen dan dat ik hem fantastisch vind. Iets aan de prijzige kant maar prachtig exemplaar. Kwa materiaal gebruik, afwerking en kleur. Je moet van hele lichte horloges houden maar ik vond hem erg lekker zitten. Voor nu nog even buiten bereik maar dromen moet je hebben.

20 likes

Hij is onwaarschijnlijk mooi. Die plaat, de small seconds, die prachtige gewafelde bezel, de reflectie van het goud, de algemene afwerking, kortom, ik ben lyrisch. Het is dat ik in relatief korte tijd best veel geld aan horloges gespendeerd heb. Anders zou ik het overwegen. Ik ben 58 en de argumenten van mijn vrouw blijven een beetje door mijn hoofd spoken: “Als je het nu niet koopt, wanneer dan? Op je zeventigste?”. Het blijft echter een onwaarschijnlijke bak geld voor iets dat je absoluut niet nodig hebt.

4 likes