Verrassend (of, eigenlijk niet zo na het artikel op Fratello) mooi, zeker voor de prijs. Het plastic kon er niet direct af, maar wat ik was het een mooie plaat met diepte, uitstekend formaat en helemaal niet verkeerd afgewerkt. Staat bij mij zeker op het lijstje nu
Aaah, leuk dat je enthousiast bent. Ik ga hem zeker ook eens gaan passen.
Zeker doen, past wel bij jou denk ik als ik je collectie zie!
Ik vind die 40mm prima. Gefeliciteerd met die beauty, lucky man!
Kijk eens aan: leesvoer voor de zondag
Fraai. Wat vond je ervan en welke sprong er het meest uit?
Het maakt me alleen maar meer benieuwd. Denk dat ze lichte plaat me het meest zal aanspreken.
Dat vond ik ook de meest sprekende. Geldt ook voor de 40mm automaat, FC heeft mooie zilveren/lichte wijzerplaten.
Niet van mij hoor, was het maar zo
Reflectie van de lamp op het plafond gok ik
Heel aangenaam verrast! Het rosé kleurig modelletje blijft toch in het achterhoofd plakken.
Onlangs van alles gepast tijdens een middag Den Haag. Eigenlijk om mezelf ervan te overtuigen dat het nu toch echt tijd werd voor een Speedmaster. De Seamaster blijft echter op het verlanglijstje (of is er juist opgekomen moet ik zeggen). En verder, brrrr wat is de plaat op die Grand Seiko Omiwatari mooi zeg, daar krijg je de bibbers van. Een dress watch is echter niet helemaal mijn ding. Speedmaster op leer is mij dressy genoeg.
Vanmiddag een uitgebreide passessie gedaan bij Schaap en Citroen in Eindhoven… onder het genot van een lekkere cappuccino en Brabantse gastvrijheid… Niet perse om meteen te kopen; maar op deze manier worden wel zaadjes gepland
Ze hebben een uitgebreide collectie IWC in huize Watch Boutique Eindhoven…
De titanium Ingenieur is van dit viertal mijn favoriet. Prachtige matte uitvoering De Aqua plaat is mooi; maar de pcl’s is het niet voor me…. En wat een stuk techniek in de verassend comfortable Perpetual! Comfortabel door de ceramic case die een stuk minder gewicht in de schaal brengt.
Nice, ik ben geen enorme IWC fan, maar die ingenieur met de Aqua plaat is wel ontzettend geslaagd.
Dat is inderdaad wel een eyecatcher