Wat heb jij gepast?

Mooi horloge, deze is buiten Europa ook als 41mm geleverd volgens mij. Wat is jouw pols omtrek?

Jammer mooie lay-out van de dial met die wijzers en numerals.
Maar ik kan het wel begrijpen in deze kleur.

Dat dacht ik ook, maar het was een vrij flets geheel. Beetje een samenraapsel van stijlkenmerken van andere merken, zoals vaker met dit merk.

1 like

Ik heb vanmiddag bij Schaap & Citroen in Amsterdam de Rolex Air King 40mm gepast.

Moet er nog ff op wachten…

10 likes

Nee hoor :wink:

Ik helaas wel, een half jaartje ongeveer…

60-40 Tudor.
Tudor omdat ik al veel Sinn heb en heb gehad.

Maar ik heb nog een paar weken.
Misschien zelfs geen van beiden als ik veel twijfel.
Bij twijfel niet doen immers.

1 like

Overseas is echt lomp in vergelijking met de 222…

11 likes

ahhhh, ja leuk om ze naast elkaar te checken zo!

Zo af en toe loop ik een AD binnen om tòch eens even iets te passen.
Voel me geenszins bezwaard dat ik op voorhand weet niets te zullen kopen en voor de verkopers is het bovendien een verzetje want in die lege boutiques zijn het lange dagen.

Maar telkens valt de waardeloze halogeen verlichting op. De interieurontwerper vindt het kennelijk poepiesjiek maar de koopwaar komt absoluut niet tot recht.
De winkelmedewerkers weten het ook en melden tijdens het passen en wijzerplaatkleuren vergelijken geregeld dat ‘met dit licht de kleur wijzerplaat niet goed te zien is’…

Het is niet dat je in de Kijkshop naar een Velona van tachtig gulden staat te loeren dus, hopelijk leest er iemand mee die hier iets aan kan doen, waarom niet boven de tafel een armatuurtje geplaatst met een normaler spectrum verlichting?
Als het op bewonderen aankomt even aanzetten en daarna snel weer over op die halogeen onzinverlichting.

Hoe moeilijk kan het zijn om de potentiële klant even te helpen tijdens een keuzemoment?
My2cents.

9 likes

Jouw small seconds is wel de mooiste van dit kwartet, zelfs bij slecht licht

2 likes

Nou, die groene Inge is heel heel erg lekker maar dat is dus niet te zien nu.
Met deze verlichting gaat een impulsaankoop er niet komen…
Dank voor het compliment trouwens! :pray:t2:

1 like

Bij S&C wordt mij altijd gevraagd of ik het horloge in het daglicht wil bekijken dus wat dat betreft prima.

Dat gezegd hebbende is het raar dat de verlichting binnen k@t is.

3 likes

Geen wachtlijst :slight_smile:

9 likes

:thinking:

4 likes

:thinking:

Maar ook

Jij koopt elke keer dat je een AD binnenloopt een horloge?
Ik vraag dit voor een vriend.

Correct.

4 likes

…laat me raden, je hebt ook geen last van het halogeen licht want voor je tot koop overgaat mag je even met het horloge naar buiten om het ding bij daglicht te bekijken?
:sunglasses:

1 like

Enkel voor goeie klanten natuurlijk.

4 likes

:point_up: