Wat heb jij gepast?

Zeg ik ook iedere keer :stuck_out_tongue_winking_eye:, nee joh John een Panerai is gewoon niets voor jou. Vind ik he, jij bent echt meer van de dressers :smile:

1 like

.

Deze seamaster is toch wel heel gaaf.

28 likes

.

Ja hoor. Dit is een homerun. Slechte foto’s maar heel mooi gemaakt en prachtige dial.

29 likes

Prima maat maar daar blijft het ook bij. Overigens ook heel zwaar.

11 likes

Deze niet gepast maar wel heel cool.

11 likes

Mooi ook. Ik heb laatst die paarse glassbox even gepast.
Niet helemaal mijn kleur, maar de kleur buiten beschouwing gelaten zijn dat echt mooie dingen. :ok_hand:

2 likes

Ziet er inderdaad zo uit. Is de band dat ook, of voelt het meer als een afterthought?

2 likes

Nee helemaal prima. En de dialkleur is werkelijk waar prachtig.

2 likes

Ben niet vies van TH maar de bolling van de tachymeter onder het glas en die soort van losse minute track zijn design fouten imho.

1 like

:melting_face:

Voor mij maakt juist t model.

4 likes

Dat maakt het model juist gaaf. Traditioneel is er al genoeg :joy:

slecht echt slecht licht.

10 likes

De Carrera 160th anniversaries zijn wat mij betreft beter met de klassieke uitstraling, het nieuwe design vind ik toch te ver van hoe ik het liefst een Carrera zie.

1 like

Dat is een compleet ander horloge.

Fair enough. Voor mij is t een moderne chrono met een “unieke” smoel.

Geen carrera reissue.

Dat

2 likes

Eens maar ze noemen ze wel allemaal Carrera;

17412828785624135258383358004172

1741283048426383097976371518345

17412829415537094695146683323986

1 like

Ja zeg. Doe daar eens wat aan :joy:

Ik spreek met mijn portemonnee. :crazy_face:

1 like

Klein rondje Düsseldorf :drooling_face::blush:

Zie nu dat ik de Glasshüte Original er niet op heb gezet helaas…

Maar bij zowel Bucherer als Wempe extreem vriendelijk geholpen en vooral bij Bucherer prachtig om te zien dat er echt een mega liefhebber werkt! Die echt met alle plezier de horloges liet zien en passen :smiling_face_with_three_hearts:, ik zeg als horloge liefhebber aanrader en prachtige dag gehad! Hij vertelde dat het Vacheron gedeelte binnenkort flink uitgebreid wordt in de winkel. Overigens kwam ik eigenlijk om de nieuwe Omega FOIS te bekijken, die ze eergisteren verkocht hadden en maar mondjesmaat binnen kregen. Toen vroeg hij wat ik nog meer wilde bekijken en zo geschiedde…

Later nog naar Morowitz gelopen en binnengegaan, waar ze me vriendelijk doch zeer dringend verzochten om over een uur terug te komen, want ze gingen een uur net pauze, waar ik geen tijd voor had om op te wachten (was kwart voor 2, vrij late pauze ook) anders had ik nog wat Grand Seiko willen passen.

16 likes

Prachtig. Op die chopard skeleton na.

Wat vond jij van de ingenieur? Ik vond hem best wel tegenvallen ( in zwart dan)

2 likes

5 likes