Haha wel grappig. Ik dus eigenlijk ook. Maar die vond ik gelijk tegenvallen.
Zwart was uitgerekend de enige die ze niet hadden…ik vond de Chopard skeleton (Titanium)verreweg het minste horloge, die had de manager enkel gepakt om de dikte te vergelijken , want daar zat het verder wel prachtige LUC uurwerk met microrotor in . Ik vroeg daar om de zalmkleurige Chopard met kleine seconde en microrotor. Echter vond ik de dikte van de gewone al mooi.
Terugkomend op de Ingenieur, ik vond de band iets te hoog zitten aan de kast, waardoor er vanaf de zijkant bekeken flink wat licht doorheen valt.
Dit deden zowel Chopard als Girard Perregaux vele malen beter!
Geen foto van de zijkant van de Girard Perregaux genomen.
De Aqua wijzerplaat was voor mij wel echt bizar mooi en betoverend

Zag het ja, vrees ik eigenlijk ook, maar wil het wel gezien en gevoeld hebben
Absoluut!
Tijdje geleden gepast en was er ook bijzonder van gecharmeerd!
jammer van die datum. Zouden ze gewoon mee moeten stoppen.
Beter dan zo, vind ik dan.
Ja daar zeg je zo wat. … geef je geen ongelijk maar irl viel het niet zo op.
Indd. Zo lelijk.
En als je het dan toch doet, doe het dan zoals op mijn B&R. Zo klein dat het niet opvalt. Oftewel eigenlijk nutteloos
Geen last van.
Ik ook niet, hoor. Kwestie van gewoon niet kopen.
Ik associeer het vooral met Zenith en het is wel enigszins onderscheidend (hoewel kennelijk Breitling, Ebel en TAG Heuer het ook wel eens deden). Maar ik vind het gewoon niet de fraaiste plek. Nou ja, ieder z’n ding, natuurlijk. Alleen maar leuk.
Oh, vind het best een mooi horloge. Maar die datum had echt beter gekund, wat mij betreft. Bijvoorbeeld op 6 uur, dus. Nogmaals, ieder z’n ding. En, wel herkenbaar Zenith.
Verruit de beste positie.
Zelf heb ik ook zonder of op 3 of op 6, en ik verkies de Zenith positie.
De AT 38mm. Mooi ding, maar snap niet zo goed waarom deze bijna 3x de prijs zou moeten zijn van de longines conquest .
De IWC mark XX is heel erg fijn. Helaas niet op stalen band aanwezig, binnenkort hopelijk wel.
Omdat Swatch Group op een gegeven moment heeft bedacht dat Omega (een stuk) hoger in de markt moest worden gepositioneerd en er sindsdien hard aan heeft gewerkt om mensen ervan te overtuigen dat dit terecht is. En met succes.
Verder vind ik het wel een mooi horloge, hoor. Vind alleen de nieuwprijzen van Omega’s niet zo cool.
Dat is ook de enige reden die ik kan ontdekken. Sure, er zit een ander uurwerk in en het horloge is wat beter afgewerkt, maar de prijs kan ik echt niet ramen als je ziet van Longines op de plank legt.
Zeker mooi. Vind alleen de donkergroene dial mooier en die heeft ook een gekleurde datumplaat. Helaas weer niet deze band
Wordt dat een NA? Heel mooi inderdaad! Ik vind de blauwe ook prachtig.