Wat heb jij gepast?

Kleurstelling van de polaris is schitterend. De maat is net te groot voor mijn 17cm pols.

1 like

Ben ik bij mezelf ook bang voor inderdaad. 39mm zou fijner zijn met zijn hoge kast.

Mee eens :blush:

1 like

Zijn twee verschillende Cartiers toch? Die grotere van de twee is echt de optimale maat om je pols obv de foto’s, laat de rest Venlo achter zich. En een gouden Cartier is :kiss: heerlijk natuurlijk

1 like

Yes, de L is beter. Heel mooi horloge. Maar wel vrij ‘simpel’ voor veel geld. Liever wat uniekers :innocent:

7 likes

image

1 like

Witte speedmaster was prachtig, helaas niet de prijsklasse die ik nu zoek :sweat_smile:. De groene IWC is op zowel leer als staal erg mooi en meer in de richting, nog maar eens goed laten bezinken.

10 likes

@JohnvdT ik vrees dat die tudor er ooit eens komt :joy:

16 likes

Goede keuze

7 likes

is IMHO de lekkerste Tudor! :heart_eyes:

5 likes

BB39 op 5 link mag er ook zijn, maar deze wint het nipt

1 like

De 925 is een echte bandenslet en Forstner Jubilee gaat ook prima.
Kleurverschil is irl minder dan op de foto btw.

4 likes

Zilver toch? Da’s wel tof.
Ik krijg persoonlijk alleen zo de kriebels van dat te laag geplaatste logo zo dicht op de as (door die lange driehoek op 12). Maar ik geloof dat ik de enige ben.

Ja en bedankt!
Nu zie ik het ook! :face_with_symbols_over_mouth:

Nee joh.

2 likes

:grin:
Hier, zo is het beter.

5 likes

Sinds jij het op hebt gemerkt valt het mij ook op. :joy:

Ja sorry.
Ik heb een blauwe BB58 om die reden weggedaan. Beetje autistisch wellicht, maar ik kan het niet aan.

2 likes

Is dat niet eerder OCD? Niet om nu over de dsm v classificatie te gaan debatteren hoor :joy:

En je hebt het horloge wel een beetje geruïneerd voor me nu

2 likes

Ik moet zeggen dat als ik naar een wijzerplaat kijk merknamen, logo’s en teksten een soort van wegvallen in het geheel.
Uitzondering opgelegde logo’s en zwaar contrasterende letters.

Die twaalf uursmarker is opvallend lang maar niet storend voor mij.
Kennelijk vond men dat nodig in 1958…

:joy:

Nu had je eindelijk een doel, een missie en hup… weg!

afbeelding

3 likes

OCD, geef het een naam.

Je kunt ook zeggen dat ik je heb behoed voor een verkeerde keuze. Het is wat het is.

Helaas hebben veel Tudors last van dit euvel. Terwijl ik de 39mm modellen verder echt geweldig vind.

Gelukkig blijven de Pelagos, maar ook bijvoorbeeld de BB58 GMT in enige mate verschoond van dit euvel.

Kwispel, kwispel…

10 likes