Wat heb jij gepast?

IMG_2690

2 likes

Haha wie weet. Ik dacht even dat hij perfect was…

Maar ik denk dat geen enkel horloge perfect is. Ik ga binnenkort nog eens terug naar :sheep: en :lemon: was hartstikke gezellig.

De conquest die ik gepast heb had wel erg rechte lugs, al viel het “zweven” wel heel erg mee op mijn pols. De 41 hoefde ik niet te proberen :joy:

1 like

Enige tijd geleden mijn eventuele next Rolex gepast in Amsterdam en wow wat zat hij mooie om mijn pols…nu nog een paar maanden wachten tot ze mij bellen!

7 likes

Ja, dat doen ze heel erg goed.

1 like

Zo wordt ie wel heel aantrekkelijk hé :heart_eyes:

2 likes

Een paar Sinn divers gepast.

U50 en U1 en de hydro. De hydro is altijd afleesbaar, hoe scheef je het horloge ook draait, gaaf. U50 valt toch erg klein naar mijn mening. U1 valt ook kleiner dan je zou zeggen. Erg gaaf de U1.

8 likes

16 likes

Als je wacht op je vlucht ga je toch wat passen…

Twee horloges waar ik echt nieuwsgierig naar was

Phoe wat een gave wijzerplaat. Maar die band en sluiting vind ik niks. Weinig gewicht aan het horloge ook. 6033 euro

Mooie wijzerplaat, band en kast zijn top. 5700 euro

Witte speedmaster was er niet. Gouden wel en zit er wel super uit. Tudor Chrono vond ik toch ook wel erg mooi.

11 likes

Mooi maar met 10K wel prijzig dus ik laat het nog even sudderen.

:sweat_smile:

17 likes

NOMOS - Watches and wonders
Ongeloofelijke ervaring, elke variant in elk formaat beschikbaar om te proberen!

19 likes

Watches and Wonders - Panerai

19 likes

Toevallig deze week ook gepast :grin:
Mooie plaat en band komt best solide over, maar een Panerai op leer/rubber heeft hier toch de voorkeur.

7 likes

En het vrouwtje mocht ook eens iets aandoen :sweat_smile:

4 likes

Jouw vrouwtje boft maar…:wink:

1 like

Ik ging in eerste instantie ook voor een Quaranta op leer kijken (zie op de achtergrond) maar vond deze op staal toch ook wel erg mooi.

1 like

Vliegen in je eentje, dan maar wat tijd doden:

14 likes

Pff lekkere klatser die santos

1 like

Beetje groot, maar erg comfortabel! Was de verassing voor mij!

1 like

Ja het is wel een unit maar toch wel een mooi horloge an sich

Deze waren al te zien in Dubai Mall.

11 likes