Wat heb jij gepast?

Alleen te zien of ook te koop?

Niet gevraagd…

De afgelopen weken aardig wat dingen gepast. Ingenieur maakte de meeste indruk al was de kast van de nieuwe BB58 ook wel fraai.

16 likes

Alleen de kast of de kleur ook?

Alleen de kast. De kleur vond ik echt verschrikkelijk

1 like

Tijdens het wachten op Schiphol weer eens iets gepast. Een geelgouden en speedy en een FOIS. Van die laatste vind ik eigenlijk niet zoveel.

Het idee van een gouden horloge trekt me de laatste tijd steeds meer. Ik ben me nog aan het orienteren en het is waarschijnlijk een meerjarenplan, maar passen is altijd leuk.

Bij een volgouden horloge denk ik gelijk aan de OG Rolex DD. Ik ben echter erg fan van de speedmaster. Ik vind de geelgouden een tikje ordinair, maar dat voelt toch wel heel erg lekker.

Andere kanshebber is nog de Speedmaster in sedna gold, maar deze was helaas niet beschikbaar.

7 likes

Hopelijk mijn volgende horloge, maar wel over een paar jaartjes denk ik

16 likes

Nieuwste obsessie ontgrendeld.
Terwijl deze geen vreemde meer is voor mij, heb ik toch nooit verder gekeken vanwege de 38mm.
Eenmaal rond de pols te ervaren tijdens watches & wonders, nooit meer uit mijn gedachte gegaan.
De klik was/is er, absolute topper :star_struck:

14 likes

Jep.

Tijdens het bezoek aan Staudt in het pittoreske Ootmarsum hebben we ook elkaars horloges gepast. Naast de Staudts was er dus nog meer lekkers :yum:
IMG_6644
IMG_6643
IMG_6642
IMG_6641
IMG_6639
IMG_6637
IMG_6635
IMG_6633
IMG_6631
IMG_6628
Deze dus gepast tijdens een mooie GTG. Voor een overzicht van de horloges van Yvo Staudt verwijs ik je door naar:
https://www.horlogeforum.nl/t/gtg-bij-staudt-5-4-2025/556190?u=apmv

12 likes

De Omega Seamaster en Railmaster waren fraai hoor. En jouw Tudor.

1 like

Is die gewijzigd tov de oude bb?

Waar heb je de nieuwe modellen van Tudor al kunnen passen als ik vragen mag

Ja, volgens de verkoopster was ie dunner en dat merkte ik ook te zien. Maar heb ze niet naast elkaar gehouden.

1 like

Dit was in London bij Watches of Switzerland. Lag ook op Heathrow overigens

Als je dan toch op Heathrow bent

12 likes

Toch wel tof :ok_hand: Herman

10 likes

Voor mijn bleke huidje niet echt een goede match.

En wel erg rood

1 like

Aiaiai, wat was die DJ fijn zeg! Ik kwam om de groene AT te passen, maar twijfel nu heel erg om de DJ toe te voegen aan de collectie.

14 likes

De groene AT is top, maar de OP is met name in het groen ook erg lekker :yum: . Nu ook in pistachio

1 like