De Tag Heuer boetiek had de laatste W&W noviteiten. De Formula 1 is zeker leuk, maar voor mij is dit nog steeds de instap TH voor tieners en dat stadium ben ik inmiddels ontgroeid. Leuk dat ik er specifiek naar moest vragen voordat 'ie uit de kast werd gehaald, op 1 april hadden ze nog niet door dat 'ie verkocht mocht worden.
Vandaag ben ik bij Leon Martens langsgegaan om een aantal horloges te passen. Ik heb niet van alles een foto kunnen maken maar de volgende horloges heb ik gepast:
Breitling Toptime B31 —> in het groen en verraste mij positief.
Omega Aqua Terra (36 mm) —> mooi horloge maar klikte niet voor mij
Tudor Black Bay (37 mm) —> idem
IWC Portofino chronograaf —> stond goed en staat nu op mijn short list
IWC mark XX —> idem
JLC reverso —> erg mooi maar te klassiek voor mij
Chopard Mille Miglia —> staat ook op de short list.
Ging voor de Oris Aquis 18k goud met Blauwe dial maar bandje beviel mij totaal niet. Te smal voor mijn pols. Op foto’s was ik al 99% verkocht maar toen ik hem om deed in de winkel viel het zo tegen.
Zo zie je wat fotos en real life een verschil maken.
Tag Heuer Aquaracer was mooi maar deed het ook niet helemaal voor mij.
De Omega wou ik geeneens meer afdoen eigenlijk haha, de 18k versies waren net wat te duur voor wat ik wou uitgeven.
Beide Grand Seiko’s zijn prachtig, maar ik weet niet zeker of ik klaar ben om zo veel geld aan een dresswatch te besteden die ik niet frequent zal dragen. De Longines is overduidelijk het ‘mindere’ horloge, maar nog steeds erg mooi. Wat vinden jullie?
Prachtig die Grand Seiko’s! Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken maar als je het kan missen, zou ik het zeker doen! Dit type Grand Seiko kan je echt niet alleen bij een pak dragen. Staat ook casual gewoon heel classy en gaaf!
2e paasdag, heel Nederland naar de meubelboulevard en ik naar de Omega Boutique. Moest een nieuwe box ophalen voor mijn LE en toen ik er toch was mocht ik even een speedy passen. als ik dan toch mag passen… Dan wilde ik toch wel graag iets passen wat ik echt een grailhorloge noem. de 311.93.42.30.99.1 in platina met meteorite subdials.