Wat heb jij gepast?

Ja, vind ik helaas wat minder qua kleur. Het weekend maar even nadenken haha.

1 like

Ik verwachtte dat die kolossaal te groot ging zijn met zijn 40mm en vorm maar eigenlijk viel het me nog redelijk mee.

Op het randje sowieso maar er niet over - de foto vertekent het nog een beetje.

En ik kwam eigenlijk om de groene te zien maar blauw en zelfs grijs waren mooier, denk ik.

Keuzes keuzes.

13 likes

Tijdens vakantie het nodige gepast.

Arme ik met m’n smalle polsen, verder erg gaaf die Speedmaster Pilot.

Een kanshebber maar de lugholes staken enorm naar binnen waardoor de band niet aansloot. SBGR305.

Ah kijk een B&R AD, even binnenlopen. De BR-X5 Racing is superlicht en zit supergoed. Maar bij een volle gangreserve staat de meter naar onderen :dizzy_face:

De Tag Heuer boetiek had de laatste W&W noviteiten. De Formula 1 is zeker leuk, maar voor mij is dit nog steeds de instap TH voor tieners en dat stadium ben ik inmiddels ontgroeid. Leuk dat ik er specifiek naar moest vragen voordat 'ie uit de kast werd gehaald, op 1 april hadden ze nog niet door dat 'ie verkocht mocht worden.

De Carrera Glassbox op de nieuwe stalen band. Top combinatie.

De 38mm Breitling Top Time B31. Ingetogen en misschien wel leuker dan een Carrera 3-hander.

En met dank aan m’n lieve vriendin voor het geduld :sweat_smile:

24 likes

Krijg je hiervan geen keuze stress ?

:wink:

1 like

Eerst maar eens rustig uitmaken of ik die effectief wil. De kleur, mwa. Dat zou wel blauw worden denk ik :grin:

Hmhmhm. 7 keer de prijs natuurlijk. :smiling_face_with_tear:

Ziet er op foto ook veel groter uit dan in het echt.

6 likes

Vandaag ben ik bij Leon Martens langsgegaan om een aantal horloges te passen. Ik heb niet van alles een foto kunnen maken maar de volgende horloges heb ik gepast:

• Breitling Toptime B31 —> in het groen en verraste mij positief.
  • Omega Aqua Terra (36 mm) —> mooi horloge maar klikte niet voor mij
  • Tudor Black Bay (37 mm) —> idem
  • IWC Portofino chronograaf —> stond goed en staat nu op mijn short list
  • IWC mark XX —> idem
  • JLC reverso —> erg mooi maar te klassiek voor mij
  • Chopard Mille Miglia —> staat ook op de short list.

6 likes

Pre Owned kijken gaan ze snel voor een heel stuk minder weg.

1 like

Uiteraard, das met de meeste horloges het geval :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig hoor!

Mij dus ook. Ben erg aan het twijfelen over dit model. Baal alleen een beetje van de bracelet die behoorlijke shiny is.

Klopt, die is teveel van het goede. Ik zou hem persoonlijk op een mooie leren band zetten.

1 like

Mooi en heel fijne rubber band:

Maar jongens wat een geld…

Na 20% korting.

8 likes

Tijdens vakantie een paar gepast, Tag Heuer, Oris en Omega’s. Uiteindelijk een Seamaster 300 geworden met grijze dial.

18 likes

Ging voor de Oris Aquis 18k goud met Blauwe dial maar bandje beviel mij totaal niet. Te smal voor mijn pols. Op foto’s was ik al 99% verkocht maar toen ik hem om deed in de winkel viel het zo tegen.

Zo zie je wat fotos en real life een verschil maken.

Tag Heuer Aquaracer was mooi maar deed het ook niet helemaal voor mij.

De Omega wou ik geeneens meer afdoen eigenlijk haha, de 18k versies waren net wat te duur voor wat ik wou uitgeven.

2 likes

Beide Grand Seiko’s zijn prachtig, maar ik weet niet zeker of ik klaar ben om zo veel geld aan een dresswatch te besteden die ik niet frequent zal dragen. De Longines is overduidelijk het ‘mindere’ horloge, maar nog steeds erg mooi. Wat vinden jullie?

10 likes

De Longines en een sbgx? :smiley:

1 like

Dat je dress watches bijzonder veel kunt dragen. Al is het maar voor een avondwissel thuis.

Is ook naast de beaters het enige horloge dat continue in roulatie zit.

1 like

Is dit een titanium 45mm? En 20% korting bij de AD?

1 like

Prijs/kwaliteit is :ok_hand:

4 likes

Prachtig die Grand Seiko’s! Ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken maar als je het kan missen, zou ik het zeker doen! Dit type Grand Seiko kan je echt niet alleen bij een pak dragen. Staat ook casual gewoon heel classy en gaaf! :ok_hand:

1 like