Wat heb jij gepast?

Singapore!

1 like

Vandaag voor het eerst in m’n leven irl horloges van het merk Zodiac gezien.

Zie ze al jaren langskomen in fora en op social media en vond ze er vaak wel leuk uitzien.
Deze gepast en viel niet tegen!

17 likes

Het één en ander, maar vooral deze

4 likes

In Praag geweest tijdens Pasen, de kans gehad om bij robot binnen te stappen
Prachtig model aangehad maar er is nog twijfel.
2000euro is ook niet direct een koopje voor een klein merk met stock Zwitsers binnenwerk.

Ook even bij prim binnengedrongen maar de sfeer in de winkel was redelijk koel dus niks gepast

Ook snel nog even de Mido geprobeerd , die staat al een tijdje op de verlanglijst

En een Tissot die in Praag stevig onder de prijs tov België

://g55qV51zg7NTW0GqWUYel5PrZsG.jpeg)

5 likes

Ik open dit topic om iets te posten en scrol als eerste hier langs. Wat een toeval.

Mijn vriendin vindt hem te groot :face_with_hand_over_mouth:
Wat vinden jullie?
In mijn beleving een stuk draagbaarder dan met keramische plaat en bezel.

15 likes

Groot

1 like

Ieder zijn smaak maar voor mij zou het te groot zijn.

Prima. Een duiker mag best aanwezig zijn.

1 like

Voor een duiker is die groot. Maar zeker niet te groot.

1 like

Heel gaaf :ok_hand: veel beter zonder date en zonder die trambaan bracelet.

2 likes

Probeer eens zonder de mesh band, maakt het optisch groter lijkt me

Staat goed hoor! Vind hem zeker niet te groot. Duiker mag best iets groot zijn.

1 like

Was op vakantie in Thailand, Bangkok, Tudor boutique in Siam Center. Ongelofelijk vriendelijke manager. De manager zag mij glunderend staren in de etalage. Hij kwam naar buiten en verzocht mij om gewoon binnen een kijkje te nemen. Ik ga niks kopen, zei ik. Was geen probleem. Hij wilde gewoon laten zien hoe cool een aantal modellen zouden staan. Mocht alles passen en hij vertelde non-stop met volle passie over alle nieuwe modellen. Ondertussen kreeg ik koffie en water aangeboden, terwijl toch echt nog een keer vertelde dat ik nis ging kopen. Maakt niet uit, koffie? Probeer anders die P39 nog even. Ik had een oogje op de burgundy en die P39 vond ik op basis van de plaatjes te eenvoudig. Maar eenmaal om de pols… Het is al een tijdje geleden maar die P39 spookt nog weleens door mijn hoofd.

17 likes

Dat zeggen ze allemaal :grin:

2 likes

Dat was de opzet. Maar je had hem prijstechnisch beter daar gelijk kunnen kopen volgens mij. :smile:

1 like

Deze combi was toch wel weg lekker zo vlak voor de zomer :drooling_face:.

Maar niet tweeenvijftigduizendvijfhonderd euro lekker :face_exhaling:

10 likes

Zeker, 6% btw daar dacht ik. Helaas is het niet te doen om alles te kopen wat je leuk vindt. Mocht het er ooit van komen dan ga ik denk ik een goed tweedehandsje zoeken.

1 like

Toch wordt deze slecht verkocht. Ligt op veel plaatsen. Denk toch dat de reden is dat de stalen dan goedkoper is en de zwarte lunette veel doet.

Prachtig maar ook redelijk matjes/saai.

1 like

Is toch ook gewoon niet nodig?

Ik wil weer een explorer 2 (216570) maar dit zijn ook best leuke alternatieven.:blush:

7 likes