Wat heb jij gepast?

2e paasdag, heel Nederland naar de meubelboulevard en ik naar de Omega Boutique. Moest een nieuwe box ophalen voor mijn LE en toen ik er toch was mocht ik even een speedy passen. als ik dan toch mag passen… Dan wilde ik toch wel graag iets passen wat ik echt een grailhorloge noem. de 311.93.42.30.99.1 in platina met meteorite subdials.

10 likes

Is dit de 40mm versie? In thailand? kon je ook nog korting krijgen?

1 like

De Seiko komt vanaf zaterdag of zondag permanent aan de pols :slight_smile:

5 likes

Titanium 42 en ja bij de AD

1 like

42 en idd Thailand. 20% tot einde maand

aa die is te groot voor me wil de 40mm maar die is lastig te krijgen. En vond al gek als die voor -20% verkocht zou worden.

Maar prachtige klok man. Gouden rotor en gewoon eigenlijk de eerste echte Sub.

1 like

Dat. Casual met een dress watch is beter dan formeel met een sporthorloge.

5 likes

Hier in Nederland geven ze misschien een keer 1000 euro korting maar dan houd het wel op is mijn ervaring.:grimacing:

De eerste GS, tres chic

1 like

Dat je naast elk van die GSsen geen ander horloge nodig hebt. Die kan je gewoon alle dagen om.

1 like

Die GS zijn quartz of handopwinders denk ik (soms zie je door de bomen het bos niet meer) en die Longines is een automaat. Iets om rekening mee te houden wellicht.

De GS vind ik het mooist, symmetrisch en tijdloos.

2 likes

Die GS is echt een topper, dit is een handopwinder. Super mooi horloge, alles gepolijst, symmetrie en als je het horloge omkeert en in goede verlichting zet dan vliegen de vonken ervan af!

Mooi tijdloos ontwerp, zeer mooie afwerking aan de buitenkant. GS hun manier van polijsten is echt super top. Ze lapideren de kast waardoor het echt een spiegel is zonder vervorming.

Kan niet fout gaan met deze GS!

1 like

En uiteindelijk de zwarte bb58 gekocht.

26 likes

10 likes

Licht bij AD’s blijft gewoon kud

JLC Mut moon 36 mm: Schitterend. Echt wow. Echt incoming.
Panerai: Erg mooi maar toch wat twijfel over de maat
TH: Blijft toch een knaller qua kleur.
GP: Deed me erg weinig. Ik snap persoonlijk dus ook niet waarom die +€15 k list kost
UN freak: Omdat t kon. Erg bijzonder maare je denkt toch niet dat ik €27 k ga uitgeven.

13 likes

Dit is de mooiste :heart_eyes:

Ook om jouw pols

10 likes

Bijzonder weinig flaterende foto van de MUT moon. Maar die dials van JLC zijn mooi.

1 like

Vandaag in de Grand Seiko boutique in Parijs geweest, heel leuk!
Ik mocht een Springdrive dragen.

12 likes

12 likes

Cool :sunglasses:. Waar gepast?