Laat ik het dan herformuleren: als ze het goed doen, doen ze dat tot in perfectie. Als het - vaak - misgaat, gaat het spectaculair mis.
Zenith triple calender, niet positief verrast
JLC, perpetual, practige dial, anders nogal sportief
Hier werd ik hebberig van
Ftfy. Wat een gedrocht
Nee man, geweldig, love it!
Ik ken betere restaurants in Antwerpen
True. Was het maar soms. Helaas zien we het nog steeds. Kijk maar even naar enkele releases van 2025
Jip. Vroeger gelukkig wel.
Haha voor op jouw bovenbeen wellicht
Ik heb deze gepast tijdens een gtg. Nooit eerder een 3700 gepast. Wel 5711 e.d.
Maar dit is toch andere koek. Dit is zo dun (ook de band) en ligt zo mooi op de pols.
Hier wordt ik hebberig van.
.Vorige week een vintage versie in om gehad, dat viel me best mee hoor. Ok, ik heb geen wristshot genomen maar naast de speedy voor het beeld zie je zo dat het wel kan. Weet niet of die nieuwe kasten te vergelijken zijn met de oude.
Die dingen zijn super draagbaar… alleen wat grof Het wordt tijd dat ze die summerblue variant eens aanvullen met een zwarte uitvoering. Zwarte wijzerplaat, oranje accenten in de wijzerset en een zwarte rubberband
Het is altijd wel handig als je @Watchstick_81 de keuken in stuurt voor een vers kopje koffie en dan stiekem in zijn horlogedoos grabbelt voor wat wristshots.
Niet doorvertellen aan hem!
O, wacht…
Maar serieus, het is geinig om te ontdekken dat je met een beter getraind oog andere dingen gaat zien. Deze twee Speedmasters zijn tijdloos mooi, maar ik zie keer op keer nieuwe details. Logisch, dat dat zo werkt. Daarom is even passen zo’n leuk onderdeel van deze hobby. Ik had ze in ieder geval nog niet om gehad en dan oogt het toch weer anders dan in de doos, op de foto, of bij Jordy om de pols. Ze staan me wel, toch?
Als ik moest kiezen tussen deze twee, dan zou ik dat een verdomd lastig keuze vinden. “Gelukkig” mocht ik ze weer terug in het doosje stoppen.
Heb je em al Ben? Heb het idee dat deze goed te bestellen is inmiddels
Even helemaal los gegaan met passen op een middagje PC hooft na een ochtend watchmakers workshop bij TH.
Bedankt aan alle vriendelijke AD medewerkers voor het ervaren van de modellen, mochten jullie meelezen
Groene aqua terra worldtimer
Niet via Rolex, maar ik heb ondertussen een Air-King
De 222 en explorer bicolor winnen het voor mij
Ja die staat je wel geweldig.
Ik zou niet twijfelen