Wat heb jij gepast?

Deze is nieuw voor me

Cool :sunglasses:

13 likes

Een speedy professional blijft knagen, dus maar wederom gepast, deze keer op vakantie in Knokke. Echter iedere keer als ik hem pas nog steeds geen “wow” gevoel…

9 likes

Loslaten dan.

2 likes

Ik vind hem je goed staan, maar als je er geen klik mee hebt, dan niet doen.

Snap ik, is namelijk een ontzettend saai en overhyped horloge! Zeker de “normale” doet mij ook helemaal niets. Laat je dus niet beïnvloeden door de massa, kijk naar wat je zelf mooi vindt!

Als alternatief kun je kijken naar de Zenith El Primero A386, aangezien je naar een zwarte Speedmaster kijkt heb je in die kleur deze twee toffe opties:

16 likes

Vandaag spontane horlogebabbel met een verre buur.

9 likes

43 likes

Wauw! Echt een prachtig horloge! Grailmateriaal! Hij staat je trouwens erg goed. Maar gelijk meegenomen? :grin: :+1:

1 like

Vind het op rubber echt heel gaaf

Maar rubber is een extraatje want wordt zo geleverd

29 likes

16 likes

Is dit je nieuwe doel? Vandaar de verkoop van je off shore?

1 like

Niet direct, er zijn nog andere horloges die hoger op de wenslijst staan

Ik vind het wel een prachtig ding

1 like

Moser? :heart_eyes:

1 like

Wauw ! :heart_eyes:

1 like

Nu maak je me nieuwsgierig wat er hoger op de lijst staat. Of wil je dat nog niet prijs geven?

1 like

Yes indrukwekkend kleurtje, maar ook stevig prijskaartje

1 like

Nee hoor meer draagbare alledaagse horloges

1 like

Worden ze niet meer geleverd met alle 3 (bracelet, rubber en leer)?

Zeker wel

Op rubber ook omgehad zie paar foto’s eerder

Nou eindelijk mocht het gips bij de kleine er vandaag vanaf, na iets meer dan 4 weken aan (zieken)huis gekluisterd te zijn, geen eindeloze wandeltjes met hem in de buggy meer doen in de straal van 5 km om ons huis :joy:

Dus vandaag maar even naar Groningen gereden en Jah toevallig zit schaap Citroen daar dus ook natuurlijk nog maar even wat gepast

De vernieuwde kast van de op 41 is echt heel goed gelukt, draagt nu als een 40mm, helaas zijn de matte pastel kleurtjes het niet voor mij. De Ingenieur in het blauw is echt top en de panerai met zilveren wijzerplaat blijft ook altijd nog lonken.

17 likes