Wat heb jij gepast?

Ik heb altijd een beetje een drempel om te passen. Is Schaap citroen een winkel waar ze je graag helpen? Ik voel me dan ook redelijk verplicht om iets te kopen ofzo… of zijn er plekken waar dit gewoon kan ?

3 likes

Een horloge van 5-10k kopen de meeste mensen niet na 1 pasbeurt.

Orienteren is normaal.

5 likes

Ik heb bij meerdere filialen door het hele land eigenlijk altijd goede ervaringen. Er is een andere keten waar ik mindere ervaringen mee heb.

Ik heb me nooit verplicht gevoeld iets te kopen, nergens. Het is maar net hoe je er zelf in staat. Maar nu ik me al geruime tijd met horloges bezig hou is het voor mij wel makkelijker om ergens binnen te stappen dan in het begin.

2 likes

Gewoon voor de gein even gepast:

Echt een heel gaaf horloge. Helaas komt de sterrenhemel wijzerplaat niet goed over.

12 likes

Precies wat je van Rolex verwacht. Voelt gewoon heel goed en solide. Maatvoering en proporties zijn perfect. Looks in persoon ook. Vond de dial minder afleidend dan ik had verwacht.

Al met al nog steeds mijn eigen conclusie; blijft een hele goede release

De 40mm in rose goud

En de stalen in 36mm

40mm stalen en 36mm rosegouden ook nog even in handen gehad en die zijn ook top

9 likes

Pohhh die beige OP lust ik wel hoor! :heart_eyes:

Ik ook, past goed bij men nieuwe waggie😎

1 like

Ik vind hem mooi!
Wat vind jij ervan?

1 like

Erg tof, maar ik kies toch eerder voor deze

Zo mooi :heart_eyes:

1 like

Grote twijfel.

18 likes

Waarom? Best een leuke Nomos.

FOMO met limited edition. Ben opzoek naar en heb budget voor een leuke duiker. Maar deze was wel echt mesmerizing.

De bracelet was wel kolderiek. Shiny, weinig taper, maar daar komen we wel overheen.

Koop dan.

Skxje of promaster halen?

Taper leek me ok op je foto

1 like

Afgelopen week ook een dagje passen in Düsseldorf.

Ik ben er nog niet helemaal uit wat een volgende wordt…

Ps sorry voor de slechte fotos :sweat_smile:

13 likes

Ja, dat gaat denk ik wel gebeuren. Iig gereserveerd.

Ja, op de foto wel ja zie ik nu. Dat leek niet in het echt, wellicht door de erg shiny en heel brede centerlinks.

1 like

Ik ben pas bij één S&C geweest, in Groningen, en dat vond ik eerst best een drempel, maar uiteindelijk was dat eerder reuze gezellig en hebben we het over allerlei horloges gehad dan dat de verkoopadviseur aan het aandringen was zodat ik iets zou kopen.

Kan dat van harte aanbevelen

3 likes

Ook goede ervaringen met S&C op bepaalde locaties. Ook enkele mindere. Heeft bijna altijd te maken met de attitude van de verkoper.

3 likes

Limited 370 pcs

Platina, handwinder. Mooi onder de radar. Tijd voor een beetje volwassen horloge?

Helaas maar 3atm, wat mij altijd zorgen baart…

15 likes

Hoe vind je die dial? Dan met name dat patroon/relief?

2 likes

Die kreeg ik van de week ook aangeboden.
Maar ik vind de basic witgouden mooier…

Ik vind de plaat niet zo mooi.

2 likes