Wat heb jij gepast?

Speelt wel mooi met licht, geeft hem iets extra’s, zonder dat het over-the-top is.
En leuke bijkomstigheid (voor mij) is dat de dial is ontworpen door de enige Thaise horlogemaker die bij VC werkt.

2 likes

Ja het is wel bijzonder! Overweeg je het ook?

1 like

Deze kon ook, maar ik vind 'm druk en voor mij aan de grote kant…

2 likes

Ik dacht heel even dat er een breuk in het kristal zat :sweat_smile:. Heel mooi horloge! Wat is hier de prijs van bij een AD?

4 likes

Ja. Het zou mijn eerste dresswatch worden, ik vind hem mooi en de link met Thailand spreekt me aan. Plus: fijn onder de radar. En wie weet schuif ik een plaatsje of 2 op voor de 222 :joy:

3 likes

35,7 K in Thailand, 40 in NL

3 likes

Ik heb ook zo’n VC, echt prachtig! Heel mooi bescheiden en verfijnd.

2 likes

Rondje langs o.a Leon Martens, Burger, Filipucci en S&C met mijn zoon. Heb ik nog iets nodig? Nee. Staat er na vandaag nog iets op het verlanglijstje? Jazeker

15 likes

Is dit het hele nieuwe verlanglijstje? Of is er een top 3? :wink:

1 like

Eerst weer sparen, dus nog genoeg tijd om een keuze te maken. Bovenaan momenteel

8 likes

Die is zeker heel tof! Vind de bbq met burgundy bezel ook prachtig :slight_smile: Nu dromen en sparen en kijken of het lukt om het stuur recht te houden :smile:

1 like

Omdat m’n zusje niet zo ver van Innsbruck woont, bezoekje gebracht aan Dallinger (Leitner). Afspraken gemaakt over het bestellen van een leren band met vouwsluiting voor mijn Breitling Colt en werd tijdens het gesprek uitgenodigd om de nieuwe Rolex OP 41 te passen. Mijn voorkeur vanaf de plaatjes ging uit naar de Pistachio, maar ben irl verliefd geworden op de Beige. Als alternatief de Tudor BB One met blauwe sundial gepast. Ook mooi. Verkoper zat te kijken naar mijn Tudor BB G&S; was pas de eerste maal dat ie 'm zag!

10 likes

Wederom dagje Düsseldorf in omgekeerde volgorde:

H. Moser & Cie, prachtig echt ondergewaardeerd, ik vond hem persoonlijk te klein in 38mm (wist niet dat ze die hadden, dacht dat ik 40mm kreeg we zagen het beiden later :blush:).

Vervolgens de Vacheron Constantin Patrimony in platina en rosé goud gepast, prachtig :heart_eyes:. Wat @theinvisibleman zegt klopt, de dial is zoveel mooier in het echt dan op foto’s klopt. Ben zelf meer dan van het oude model (wat nog wel leverbaar is met sunburst wijzerplaat). En vind het zelf jammer dat de Geneva striping weg is, om de andere afwerkingen op het uurwerk beter eruit te laten komen, aldus de verkoper.

Verder nog een Breitling toptimer chronograaf gepast

Grand Seiko 2 horloges die ik erg mooi vond (voor mini review lees het Grand Seiko gedeelte)

En zo begon de dag, met Parmigiani:

Mocht helaas van achter en zijkant geen foto maken ivm serienummer.

12 likes

Wat een prachtige horloges… Voor mij obv de foto’s de Moser met vlak erachter de PF. Jij lijkt de VC het mooiste te vinden?

1 like

Eerlijk, ze waren allemaal echt zeer mooi🙈. De dial van Moser en Grand Seiko Atesa (Turquoise) zijn beiden echt fabuleus qua kleur als je het mij vraagt! De afwerking van Moser doet ook niet onder voor die van Vacheron Constantin zo op het oog. Maar de Vacheron Constantin heeft iets subtiels en stijlvols en is zo mooi dun dat die op iedere pols mooi staat. In dit geval wel de rosé gouden, maar ik vind het oude model wat klassieker en meer mijn smaak nog, zoals deze (even afgezien van bandje)

De Parmigiani heb ik eigenlijk gepast omdat ik deze 2 erg mooi vindt, maar blijken ook oudere modellen te zijn en niet meer nieuw te koop:

5 likes