Deze gepast bij een dealer van o.a. Rolex, Tudor, Cartier, Tag heuer in Surabaya.
Blijft een erg fraai model.
Deze, al weer even geleden, in de Oris boutique in 020.
Fantastisch model, 1e uitvoering van het 10days caliber, een vd laatste te koop. Maar knoop niet durven doorhakken…
Fraaie kleur he? moet je in het echt gezien hebben…
Een hele hoop verschillende horloges geprobeerd in China. Sommigen betaalbaar, andere wellicht ooit langetermijn grails maar momenteel buiten budget. Wat is jullie favoriet?
Pff ik zou ook zo graag eens een THE Citizen passen.
Ziet er lekker uit
Ik vond het heel vet om ze in het echt mee te maken. Geweldige, goed afgewerkte horloges! In het winkelcentrum hing een poster met onder andere de AQ4100-22E, maar helaas hadden ze die modellen niet in de winkel liggen, alleen de zwarte en witte meteor-achtige wijzerplaat.
Hoe groot is die reverso wel niet trouwens. Lijkt heel lang. Welk model is dat?
Doe maar gewoon joh
Leuke passessie. Veel horloges die je niet vaak kan passen, iig in 1x. My two cents: De zwarte Citizen en de Zenith gedeeld eerste met kort daarachter de witte Citizen en de Aqua Terra. De Tudor vind ik weinig spannend, de andere die gepast hebt vind ik mooi maar lijken op de foto’s wat groot.
Mooie passessie, maar waar ben je naar op zoek?
Waar dan? Geen idee waar ze die dingen hebben
Van deze horloges zou ik zelf voor de Zenith gaan. Vind die overigens jou ook het beste staan. Met de aqua terra als een goede 2e.
Vorige week vrijdag de 58 gmt en FXD gepast in Kristiansand, Noorwegen. 58 gmt vind ik echt helemaal niks, als de gmt wijzer niet een constaterende kleur heeft, en er dus niet uitspringt, doet het me weinig.
Maar de FXD daarentegen, die viel wel in de smaak. Ondanks al eerde gepast te hebben klikte ik daar nu wel mee. En het stomme is, 3 jaar geleden bij dezelfde juwelier. Probeer ik de black bay gmt en daar klikte het toen ook ineens mee. Na ook al vaker te hebben gepast. Het is dus gewoon weer gebeurd
Echter had ik dit keer de fondsen er niet voor en heb ik hem laten liggen. Want ondanks tax free en een goeie wisselkoers kon het als nog wel goedkoper pre owned. Maar moet wel bekennen dat ik nu met het idee speel om mijn Sinn u50 er uit te doen.
Hoe vond je deze ten opzichte van de 42mm eerste generatie PO die je hebt (gehad)?
De eerste generatie PO (2201.50) blijft de mooiste n.m.m., maar ik kon niet wennen aan de overdreven lange end links i.c.m. mijn smalle polsen. Als de 2201.50 de band had van de nieuwe PO (female end links en snelverstelling) was ie perfect.