Eens. De eerste generatie is de mooiste. Omega heeft dat wel meer. De Aqua Terra wordt ook met elke nieuwe generatie minder mooi.
Hmm bij de AT is de tweede generatie (Skyfall) het mooist m.i. Ik heb de eerste generatie gehad (2503.50) en daar was ik binnen twee uur op uitgekeken. Glossy zwarte plaat zonder AR-coating is geen feest (ook vanwege de uurmarkeringen zonder lume):
Als de lichtval precies goed is, is ie prachtig, maar dat is ongeveer 1% van de tijd:
Seamasters zijn het helaas vaak net niet voor mij. Toch wil ik de SMPc 41 cal. 2500 in het zwart nog eens proberen.
Ik denk dat de rechter best wel als aanvulling op mijn Breitling kan.
Al is de blauwe in het echie wel een frisse verschijning.
Bucherer maakte hele mooie horloges en best innovatieve gangwerken.
Deze chrono moet voor weinig onderdoen.
Rondje Rolex gepast in Hanoi bij de boutique. Super vriendelijk geholpen, maar natuurlijk niets te koop anders dan edelmetaal.
Explorer 2. Mooi ding maar iets aan de grote kant.
Explorer I 36mm. Mooi ding, wennen aan de maat maar wel lekker understated. De 40mm ook gepast, vond ik weer iets te groot ogen.
De nieuwe OP 41 mm in beige. Absoluut de favoriet van de sessie. Prachtig horloge en had ik zo meegenomen als het kon.
DJ 36mm. Ook zeker mooi.
En een vage foto van een DJ 41mm two tone rose gold voor de maat. Viel mij eigenlijk niet tegen.
Helemaal met je eens. Prachtig
Vandaag klein rondje PC gedaan en wat dingetjes gepast.
Vooral de LUC vind ik erg tof. De VC American(s) ook maar wat een geld
Oef, die blauwe fiftysix doet 't ook wel op jouw pols.
Is stiekem ook best tof hoor.
Eens!! Heerlijk groene plaat en mooi geheel zo; gaaf zeg!!
IWC XX op staal doet het goed hoor!!
Afmetingen zijn ook heel mooi
Wat vond je van die Railmasters?
Die conquest staat je echt fantastisch
Wel aardig. Goede maat. Ik zou graag de small seconds in de grijze variant zien. Die is er dan weer niet. Maar overall een leuk horloge.
Mja. Ik vond ze eigenlijk wat tegenvallen. Ik houd dan ook niet van dat soort wijzerplaten met kleurverloop.