Oei. Die is dan weer heel gaaf!
Even kort bespreken wat er mogelijk is voor service van de TH. Gelijk maar iets gepast. Bulgari heel cool maar helemaal niet mijn ding. GS blijft geweldig mooi. Wel voorkeur voor de kleinere subtiele modellen. zo’n grote unit vond ik niet echt passend.
Sbgx355? Toch wel erg mooi!
Ja erg mooi maar 4200 voor een quartz… zou ik persoonlijk toch iets meer sparen voor een pre owned spring drive…
DJ hoort toch echt 36mm te zijn imo. Ik vind die explorer je wel heel goed staan
Eens hoor, maar had verwacht dat de 41 echt groter zou vallen dan dat die nu deed. Kan ook aan de temperatuur en mijn opgezwollen polsen liggen natuurlijk
En de explorer 36 staat nu wel op 1 denk ik inderdaad (bij het niet beschikbaar zijn van de OP).
Die blauwe vind ik mooier.
Prachtig allemaal. Maar zat er iets tussen wat echt de broek bolde? (Op de historique na)
Ik mis trouwens de 222. Hadden ze die niet?
Weinig eigenlijk. De Historique en LUC vond ik het leukste.
Allen uitdaging hier al weer van alles gepast, en ook niet…
keuzes, Staudt bezoeken in het verre Twente en dan de chronograph? Niet gepast. Of de Cartier Tank Must large?
Die met het herrie uurwerk😬, wel al paar keer gepast.
Hanhart ES417 Heritage, ook niet gepast, wel heel cool, vindt ik zelf. Omega Speedmaster witte plaat. wel al gepast een aantal keer de zwarte, de saaiheid houdt me tegen samen met de saffier melkrand… Ik ben er nog niet uit.
Wat te doen? Elk advies is welkom. Ga trouwens Zaterdag effe naar Maastricht lekker horloges kieken😋.
Die zijn groter. Je zou het ook zo kunnen zien: Het is weinig geld voor een high intensity titaan Snowflake. In een beschaafde maat.
Uiteraard zou ik, als ik hem cool vond, gewoon kijken wat Magi van SoloJapan zou kunnen betekenen qua prijs. Of ik zou 'm via Chrono uit Japan importeren.
Kijk. Die heb je voor 3200 Euro gewoon op je deurmat liggen, na import en BTW. Ik ben het met je eens dat 4200 gortig is, maar 3200? Zoals gezegd, het materiaal en de wijzerplaat zijn de meerprijs ten opzichte van een gewone SBGX wellicht nog waard ook.
Laat je niet in de luren leggen door het gewicht, Seiko’s high intensity titaan is taai en hard, dat zijn wel heel, heel erg duurzame horloges.
Dat titaan is inderdaad een prachtig materiaal, draagt heerlijk en met 3200 is het wel al stuk schappelijker. Voorlopig eerst nog veel passen en veel onderzoek doen naar verschillende modellen.
In Rotterdam hadden ze alleen niet heel veel modellen in de voorraad dus niet zo veel kunnen passen. Toch maar weer is naar Amsterdam naar de boutique. Alhoewel ik dat wel een sfeerloos hok vindt, krijg daar beetje lucardi vibes en dat wil je toch niet als je een GS komt passen/aanschaffen
Goeie tip van SoloJapan, ga ik zeker meenemen in mijn zoektocht.
Tensen in Antwerpen heeft ook veel GS modellen.
Op de weg er naartoe altijd vrij om hier de sbgx261 en sbga439 te passen
Vandaag deze gepast bij mijn vaste AD en mijn vaste adviseur Emile.
Gehyped maar ik vond ‘m evengoed erg mooi.
Geen 15,5K willen hebben mooi, trouwens (mocht dat een optie zijn geweest).
Ook in Aarhus, Denemarken is het allemaal exhibition only, maar blijft mooi spul. Vooral de OP41 in pistache beviel me goed.
Met mijn eigen Seiko MM300 tussen het Rolex-geweld.
Nomos Tangente blue-gold.
Geen foto
Toch wel verrassend leuk in het echt, hoewel ik nog steeds voor groen zou gaan.
Deze vond ik helemáál tof. Titanium, leuke kleuren, draagt heerlijk. Komt op de foto niet zo uit als in het echt, maar deze was echt heel leuk.
Die Iwc is
Jij kan zowel de 36 als de 41 goed hebben ook met Explorer/OP. Die two tone rose gold is wel heel dik zeg.