Wat heb jij gepast?

Het is al weer een tijd geleden maar ik heb dit gedrocht voor de grap om gehad

3 likes

De opvolger van de seiko skx. Best leuk ding, maar geen schroefkroon en goedkoop aanvoelende bezel.

4 likes

7 likes

En wat vond je van de Breitling SuperOcean (six-liner)

1 like

Het was een 46mm. Veel en veels te groot, maar voor het idee wel even goed om te bekijken. De Milanese mesh band is wel echt iets aparts. De sunburst op de wijzerplaat is heel tof. Caseback is jammer, maar uiteindelijk gezien de eerdere punten wel mee te leven.

1 like

De Oris was erg indrukwekkend (en prijzig :sweat_smile:)
De Bb 58 erg fijn, staal was er helaas niet.
De longines master moon is echt een kunstwerkje, prachtig dressy horloge met de geblauwde wijzers en de moonphase.

Als toch wel een beetje certina fan inmiddels was ik echter het meest onder de indruk van de ds1 big date anniversary. Prachtige plaat en kast. Deze ging dan ook onverwacht mee naar huis na een fijne babbel bij Punte in Utrecht.

8 likes

Gefeliciteerd! Dacht S&C Utrecht al te herkennen in je foto’s, vorige week op zelfde stoel gezeten :laughing:

2 likes

Haha dank en ja dat klopt! Ook goed geholpen bij SC Utrecht inderdaad :slight_smile:

De Certina zou een overweging waard zijn.

3 likes

Ik heb deze nu ook een week of 2. Ik ben er erg blij mee! Gefeliciteerd!

1 like

Dank! Jouw review nam mijn laatste twijfel weg van de online foto’s, dus toen ik hem eenmaal zag liggen was de keuze snel gemaakt. Is een leuke set naast mijn certina dsph200m :slight_smile:

1 like

Leuk om te horen dat mijn foto’s je positief gestemd hebben! Echte foto’s zijn toch vaak anders dan renders.

1 like


Vanmorgen deze omgehad bij de AD super klok 🥰

9 likes

Ik was vorige week bij Amsterdam Vintage Watches. Koffietje gedronken, leuk gesprek gehad met Ramon en 3 vintage ‘instap’ Rolexen gepast :smile:

11 likes

Grappig dat je dat zegt, het viel mij ook op dat de Date net iets groter leek terwijl hij op papier dezelfde maat heeft als de Air-King. Ik heb nu mijn oog laten vallen op een Air-King 5500 (dit is een 14000) die valt net weer iets anders.

Alle 3 mooi, maar voor mij wel de eerste hoor! Niks te klein.

1 like

De kans is 99% dat ik morgen een Air-King (5500) aan de collectie ga toevoegen :smiley:

3 likes

De air king is toch 34 mm? ipv 36 van de DJ

Gaaf! :+1:t2: Ben benieuwd.

1 like

Yep! Hier trouwens een leuk stukje over de geschiedenis:

2 likes