Wat heb jij gepast?

Ok dank je voor je antwoord. Zal misschien ook eens gaan kijken daar.

Heb zelf de Aikon vandaag ook omgehad alleen dan wel op leder. Ik heb geen problemen met de gepolijste delen. Datum is me niet opgevallen.

3 likes


Deze jaeger lecoultre de verkoper vertelde mij dat hij ā‚¬160.000 kost :sweat_smile:

3 likes

Wat zei je: ā€œkan ik pinnen?ā€ :joy:

1 like

Mooi zeg! :smiley:

Vanmiddag deze keramisch/titanium Seamaster even gepast. Maar liefst 43,5 mm, maar poeh, wat zat dat fijn. :ok_hand:

11 likes

Naar London geweest voor een dagje. En wat is GlashĆ¼tte Original mooi! Ik zit serieus te overwegen om een hoop weg te doen en dan deze te kopen

8 likes

De blauwe is :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Bij de blauwe wijzerplaat valt de datum inderdaad wat beter uit. Ik vond hem met de stalen band het best tot zijn recht komen. Succes in ieder geval!:+1:

1 like

Ja eens met blauwe plaat beterā€¦ik zou hem ook op de stalen band nemen, is hij meer af :+1:t2:

We gaan het zien

1 like

Specsavers is trots op je :joy:

Ik ben verliefd na het passen op deze:

12 likes

Die is wel gaaf!

Ook erg mooi
Ook wel lang getwijfeld met de azzuro roman.
Kan de plaat nog om laten zetten maar dan moet ik de azzuro plaat inleveren. Ik had er liever de andere bijgekocht

Hou toch eens op met je gewissel en koop eens wat je leuk vindt :rofl:

2 likes

Is dat 36 of 41

41mm

1 like

:point_up:ļø

Erbij of in de plaats van ouwe flipperaaršŸ˜‚

Net even 1 schakel terug laten plaatsen (bij de locale Strego) op de onlangs verworven Certina. Hij zat mij toch iets te strak. Tijdens het wachten even rondgekeken. Mijn oog viel vooral op de FC Healey. Echt een mooi horloge. Mooie diepte op de plaat. Zeker een overweging waard. Zelf geen foto gemaakt dus hier eentje van de FC-site.
FC_PR_2016_VintageRally_Healey_Pictures_W500_H500px_21-1

1 like

Ben nu al maanden aan het twijfelen over deze. Kan er geen vinden binnen redelijke afstand om te passen, dus dan maar zo proberen. Toch te groot vrees ikā€¦ zo spijtigā€¦

2 likes