Wat heb jij gepast?

Net deze aangehad en die kriebelt ook :grimacing:

7 likes

Mooi hoor :smiley::+1:

1 like

Op de foto lijken ze wel een beetje robot-achtig, of zo’n oude televisie met van die kleurtjes op de achtergrond. Het blijft wel een fenomenaal eigen karakter hebben. Gaat je Santos dan op de post ??

Nee hoor, dat is een blijvertje

1 like

Cartier voor mij ook heel hoog op de lijst. Niet de vraag of, maar eerder wanneer er eentje komt. Mede geïnspireerd door de Cartier’s hier op het forum. :+1:

1 like

Daar ga je geen spijt van krijgen :wink:

Altijd al willen hebben en nu een keer echt om de pols te hebben. Nu alleen nog de prijs onderhandelen :joy:

6 likes

5 likes

Tof! Ik ben wel gecharmeerd door dit horloge. :ok_hand:

1 like

Bij van willegen? (Aan de tafelpoot te zien?)

1 like

Nope, was bij van Hell in Apeldoorn


1 like

Gepast , geprobeerd maar nog niet besteld.
Gaat wel gebeuren denk ik op korte termijn.

4 likes

Die op de 3de foto is mooi zeg!

1 like

Ja hĂš !
Dat is de Real Moon, echt een ongelooflijk stukje meesterschap.
Een beetje jammer van de prijs maar zo mooi.

1 like

Zeker mooi! Even de prijs opgezocht maar dan ga ik toch liever voor een Bovet 19-thirty :heart_eyes: Dan heb je nog genoeg over voor wat anders leuks


1 like

Ohw ja , ik moest hem even googelen maar die is ook fraai inderdaad !
Ik ben nog aan het twijfelen of het een Supernova of Hypernova wordt, maar ach heb nog wel even tijd.

2 likes

Nou, onder andere deze:




vooraf opgemaakte tekst met 4 spaties laten inspringen

Waarvan de laatste nu thuis om de pols zit :sweat_smile::sunglasses:

De FC was wat te groot maar wel heel mooi. De Hamilton is nog een goede kanshebber om aan te schaffen. Ik ben nog niet uit over welke kleurstelling. De Aikon was verrassend mooi maar de gepolijste delen op de bezel vond ik niet mooi en het datumvenster propt de datum tot slechte afleesbaarheid.

6 likes

Ik snap die gepolijste delen op de bezel van de aikon ook niet. Heb dit ook op mijn aquaracer. Dat zijn echt krasmagneten. En doordat ze iets uitsteken, vallen de krassen extra op. Maarja, ze moesten iets doen om een beetje van de royal oak te verschillen

1 like

Mooie horloges die je gepast hebt, was de Aikon de 42mm versie ??

Hadden ze deze horloges allemaal op voorraad in Culemborg ?

1 like

Thanks,

Ja klopt, viel erg goed uit. Maar inderdaad, die gepolijste delen krassen denk ik heel snel. Maar het datumvenster was zĂł klein. De cijfers pasten er nĂ©t in. Ja ze hadden veel modellen op voorraad. Zowel van de Aikon als Longines’.

1 like