Ik dacht vooraf dat ik de voorkeur zou geven aan de witte, maar zwart wint toch.
Goeie… er is een 40 en 35 mm dacht ik? Dan had ik de grotere waarschijnlijk. Misschien nog eens de kleinere proberen dan…
De zwarte is uiteraard de klassieker. En niet voor niets. Mijn favoriete horloge. (Maar ik wissel graag af met de witte.)
Ik snap wel dat het een mooi paar is inderdaad om af te wisselen. Ik denk dat de zwarte inderdaad de beste enige/eerste speedmaster is. Nu nog een ei leggen over saffier vs hesalite😅
Da’s nog best een lastige.
Aqua Terra!!
Kan uit ervaring vertellen: dat is een wereld van verschil…
Gewoon omdat het kon, samen met mijn zoon wat mooie exemplaren mogen passen bij
een officiële Rolex dealer in Spanje…
Al een tijdje op het oog en wilde eens passen. De titanium variant vind ik wel érg lekker hoor. Maar zestienK lekker?
Het is de Hesalite geworden, gisteren einde dag opgehaald bij Dux watches (top ervaring!). Was uiteindelijk een makkelijke keuze toen ik die mooie dome van dat glas en de warme gloed zag.
Gefeliciteerd Jorne
Uitstekende keuze. Gefeliciteerd!
Dat is het probleem. Die enorme prijs voor een iwc time only.
Ter vergelijk: een Rolex Daytona is list ook rond de 16k en dan heb je een klassieker met complicatie. Dus het staat list niet meer in verhouding imo.
Gefeliciteerd! Mijn favoriet. Heerlijk ding!
Dank je!
Thanks!
Bedankt!
Het was mij bij het passen al snel duidelijk waarom, inderdaad een heerlijk horloge!
Balen haha