Ik ook nog niet in bezit maar
blijven mij wel trekken.
Onze smaken zit veel gelijkenissen in…
Geniet van je vakantie.
Deze uiteraard.
Dat zeker ![]()
Zeer positief verrast over deze:
Mijn zoon twijfelt tussen deze 2:
Binnenkort 18, dus mooie gelegenheid.
De Seiko 5 zal wat mooier staan op de pols als ik het zo zie. Iets verfijnder
Maar beide mooi om te krijgen ![]()
Beide natuurlijk heel anders. Turtle draagt wel groter. Dat is natuurlijk ook het model. Hij valt prima om de pols.
De Seiko 5 is idd wat subtieler.
Op een iets betere plek om de pols…
Van de 5 geen wristshot ![]()
Veel te groot, maak die beginnersfout niet. Dit is 42 of 44mm denk ik? SPB143 of SPB317 al eens overwogen?
Wauw die bovenste Credor ![]()
Denk toch wel een maatje te groot ![]()
Ja…mss wel idd.
We gaan eerdaags nog eens passen.
Iemand tips voor een zaak met een grote Seiko collectie en dan bij voorkeur niet in hartje Amsterdam maar wel in die regio?
Met het mooie weer vandaag nog eens mijn stad ingedoken. En omdat het weer effe geleden was, even dag zeggen bij mijn 2 favoriete dealers in Gent. En dan passen we tegelijk enkele modellen met een leuk gesprek erbij.
De presage in het lichtblauw hadden ze niet in deze uitvoering, maar deze groene wijzerplaat en gouden/gele wijzers heeft wel iets nobels.
Ook even gebruik maakt om een Hamilton Khaki in 2 maten en uitvoeringen te testen. Goed om weten dat de grotere 42mm goed op de pols draagt.
En daarna nog eens bij de Rolex AD langsgegaan omdat ik misschien op langere termijn een klassiekere professional overweeg. De explorer II met zwarte wijzerplaat was niet mijn ding, de gewone explorer in grotere uitvoering daarentegen vond ik wel heeel aangenaam dragen.
Jammergenoeg hadden ze geen Air-king. Maar van zodra ze een exemplaar binnen hebben, mag ik hem even komen passen om te vergelijken.
Een leuke dag in zijn geheel.
Deze wou ik al lang eens passen omdat ik nog geen two tone heb. Op foto’s sprak het mij al aan, maar ik vroeg me af of het niet té zou zijn… In het echt toch knap, zeker in de zomer.
Wa bende gij daar weesten doen
Die Cartier heeft je “verraden” ![]()
Yep vette aparte klok ![]()
![]()
Kreeg ochtend bezoekje van bart Bare watches …en kon het natuurlijk niet laten om wat op de pols te bekijken ![]()
![]()
Altijd mooi ![]()
Gisteren wat gepast bij S&C. BB54 op rubberen band was heel mooi. De Monochrome vond ik ook mooi alleen beetje te dik voor mijn pols. Als ik nu al eentje kon halen zou ik voor de BB54 gaan. Ben wel benieuwd hoe ie draagt in vergelijking tot de BB58.