Vanmiddag in Willemstad bij freeport
De breitling chronomat b02 icy blue
En mijn vriendin een tudor bb one.
Daarna nog naar de omega shop.
Vanmiddag in Willemstad bij freeport
De breitling chronomat b02 icy blue
En mijn vriendin een tudor bb one.
Daarna nog naar de omega shop.
Die bovenste Monaco
vindt ik de tofste van het hele stel ![]()
Zeker een mooie klok, moest er ook even goed over nadenken maar werd toch net tweede ![]()
![]()
Alle twee hebben voor mij voors en tegens
Omega meteen beschikbaar.
Rolex “relatief aanvaardbaar wachten ipv jaren”
Gister bij Van Hell dit prachtige horloge gepast. Ik zie nu op de site van Breitling dat deze Chronomat te verkrijgen is met maar liefst 44 verschillende dials.
Zou voor een sub gaan ![]()
![]()
De laatste tijd een beetje de zogenaamde “onrust” aan het ervaren en veel aan het passen. Deze met z’n 39 mm veratse mij positief. Ik draag haast alleen m’n 36 mm Datejust en was benieuwd hoe een beetje groter zou staan. Antwoord super! Beetje twijfel want wil nog een keer een OP 41 mm passen. Ik neig naar deze als candidaat om mijn DJ te vervangen.
Poah, dat zou ik toch altijd een downgrade vinden. Weet niet wat voor DJ je hebt, maar ken er eigenlijk weinig die een Explorer zou verslaan…
Gisteren even bij juwelier Willems binnengesprongen om de nieuwe Speedtimer van Seiko te gaan bewonderen.
Heel erg van onder de indruk, compleet nieuw model, erg mooie kast, niet te groot, deze staat op het lijstje!
Ook de band kon IRL wel bekoren.
Ik heb deze. Snelle foto van de Internet. Er zijn verschillend overwegingen:
Glimmend vs niet veel glimmend
36 vs 39 mm
EX 1 kan volgens beter tegen een stootje.
Nog aan het beredeneren.
Deze afgelopen week aan mijn vader cadeau gedaan, echt een mooi ding!!
Mooi vergelijk, ik ben ook benieuwd naar fois maar na het passen van de 321 valt die denk ik toch tegen ![]()
Voor mij ook de mooiste uitvoering van de Explorer 1
Ik ga niet liegen, jouw foto’s van de Explorer zien er altijd mooi uit.
321 altijd beter.