De classic s&c verlichting
Zijn dat nieuwe modellen? Stevige 70s vibe!
Dat is de blauwe toch? Heb ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk voor de paarse/blauwe gegaan. Geeft mij toch meer het ‘excentrieke’ Vanac-gevoel. En met de gouden accenten oogt ie daardoor ook wat warmer.
Huh? Breitling? Kom op nou…
![]()
Niets is meer wat het was
Idd nieuwe horloges , model meen ik van dit jaar ![]()
Nee, dat klopt. Breitling doet weer coole dingen. Ik heb altijd geroepen dat vintage Breitling (jaren 40, 50, 60) cool was, en de huidige dingen die ze doen zijn ook weer cool.
Meningen kunnen, net als het assortiment van Breitling, gewoon ook veranderen.
Ik was vorige week in Amerika voor werk en heb nog even snel wat dikke jongens om mn pols kunnen doen. Die Glashutte 70s chrono in het groen bleef het meest in mn gedachte hangen, het is echt wel een verschijning maar door de retro looks een beetje understated. De small seconds Omega doet me ook nog steeds goed. Altijd goed om weer even in de snoepwinkel te kijken ![]()
Die ik gepast heb is idd de blauwe. De paarse stond in de etalage, niet in een vitirine, dus ik kon ze niet goed vergelijken, maar ik vond die blauwe wel heel erg vet. Maarrrrr, eerst de KS met linnen wp!
Afgelopen week bij toeval even gepast.
1908 op metalen band is prachtig. Draagt met de lichte dial wellicht een beetje groot.
.
.
En deze Patek gondolo cabriolet, prachtig.
.Met de afmetingen is niets mis alleen zou het wel meer gebogen mogen zijn in de vorm van je pols.
Geen plannen hoor, puur gepast omdat het kon. Topmiddag gehad!
Niet om te kopen maar was benieuwd hoe de 18k versie stond ![]()
![]()
Geinig om te zien maar is niet iets voor mij
Waar de GTG al niet goed voor was😂