Seriepasser ![]()
Ik wilde de Railmaster eens proberen……
…. maar vond het een beetje flets.
Toen de Oranje Aqua Terra geprobeerd ……
… mooi maar niet overtuigd.
De Breitling nog even ….
… jammer dat het groen niet goed uitkomt op de foto maar deze staat vanaf nu op mijn lijstje.
En omdat ik er toch was ook de geel gouden Rolex GMT even omgehangen.
Tsjaah……![]()
Vind de oranje aqua terra je het mooist staan👌🏼
Aqua terra!
![]()
Tof hoor ![]()
Omega’s zijn mooi maar ik heb het zelf een beetje gehad met die eeuwige gedraaide lugs ![]()
En als je dan toch een railmaster wilt , vind ik de oudere versie met donkere plaat mooier.
Is de 321 die bij van baal ligt niks voor je ?
Echt een perfecte speedmaster ![]()
De toptime op zich vind ik super , wij hebben gekozen voor de blauwe en witte uitvoering.
De groene is ook mooi maar erg donker , al blijft het dan ook super als het groen in het juiste licht zichtbaar wordt de zwarte rand ook ineens goed contrast geeft.
![]()
![]()
Voor 11k zgan zonder B&P is dit misschien aantrekkelijk:
Oei idd, apart dat zo’n klok geen papieren etc heeft … je verwacht toch dat het gekocht wordt door een liefhebber normaal gesproken (anders pak je toch een standaard
)
Het is iig wel een betrouwbare partij, mijn Speedmaster trilogy komt ook bij hem vandaan.
Is dat niet heel snel…binnen twee jaar geen b&p meer?
Nee de Speedmaster een keer geprobeerd maar is niet mijn ding.
Dan blijft de top time over ![]()
![]()
![]()
Vandaag een paar van de nieuwe Speedmasters kunnen passen bij Gassan.
Wat is de Grey side of the moon een vet horloge ![]()
Ter referentie, polsmaat 16,5cm en ja foto’s vertekenen. Vond hem verassend goed passen in het echt. Fijne band, niet te stijf. Zo had de band van de Snoopy moeten zijn imho.
En ook een van de nieuwe Dark side of the moon. Andere twee hadden ze niet. Vond die te groot en ook te hoog vallen.
Die moeten dan wel echt een heel stuk vertekenen😁
Met stip de lelijkste speedy die ik ooit gezien heb.

Dit tart alles.
Jouw pols is toch breder? Maar wel een goeie illustratie waarom je hem weinig op staal ziet.
Is een interwebpic!