Even vergeten hier te posten nog. Maar, tijdens de kerstvakantie aantal dagen in Keulen geweest en daar, bij drie juweliers, verschillende horloges gepast, van mijn favoriete merk (natuurlijk
).
Allereerst deze.

De nieuwe Formula 1 auto chrono had ik nog niet irl gezien.

Op papier lijkt hij vrij groot. Maar in praktijk (b)lijkt hij goed draagbaar, op mijn pols van 17,5cm, door de korte lugs. Vond het, al met al, een lekker stoer horloge!

De Carrera Glassbox had ik natuurlijk al wel 'n paar keer omgehad. Maar kon het even niet laten én de nieuwe band (aan de blauwe, dus) had ik ook nog niet geprobeerd. 

Blijven schitterende horloges! 
De Aquaracer 200 had ik al wel 'ns omgehad. Maar bij de AR300 hielden de maten, op papier, me altijd tegen. Omdat deze groene GMT zo mooi lag te glimmen, in de etalage, toch maar 'ns geprobeerd.

En was verrast hoe goed deze eigenlijk viel, rond mijn pols.
De laatste dag, weer een passessie, bij weer een andere TAG Heuer AD.

De 42mm Carrera in wit, vond ik erg mooi en kon ik, qua maat, net hebben, vond ik. Hoewel ik de 39mm Glassbox (nog net effe) mooier vind vallen.

De zilver met groene Monaco vond ik echt super gaaf! 

Tot slot nog even een outlier. Zou deze niet zo snel kopen. Maar was toch wel 'ns benieuwd: een Carrera Skeleton.

Heftig. Maar wel heel boeiend om naar te (blijven) kijken! 
O.k., dat was mijn meerdaagse Keulse TAG Heuer pasavontuur. 
Maar TagEd, heb je dan helemaal niets gekocht?
Nou, ik had, net voor dit tripje, deze al op het oog en die mag ik deze week ophalen, bij ome Jaap. 

Heel lang getwijfeld over een Monaco. Eigenlijk, zo lang ik het model ken, vind ik het een gaaf horloge. Maar zou voor mij nooit een daily kunnen zijn en natuurlijk wel een behoorlijke statement piece. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat een Monaco niet mag ontbreken, in de bescheiden collectie van een TAG Heuer junkie, zoals ik.