Wat heb jij gepast?

Voor dat geld vele mooiere tijdlozer en waardevastere klokken te krijgen. Al over een Rolex nagedacht? Voor dat geld kun je bijna alle Rolex Sport modellen op staal kopen. Een blauwe Audemars Piguet Royal Oak valt dan waarschijnlijk ook binnen het budget.

2 likes

Zeker, rolex vind ik wel een uitgesproken merk. Sommige vind ik rond uit lelijk en protserig, Andere tijdloos mooi… Die blauw Skydweller zou ik graag passen maar inmiddels begrijp ik dat die niet te verkrijgen is… Of je moet 50% op de kostprijs willen toeleggen… Dat gaat me te ver…
De datejust vind ik ook mooi.

1 like

Laat een AD van de duurdere merken je zomaar wat passen, of zien ze wel of je echte interesse hebt ?
Deze horloges liggen buiten mijn budget maar zal wel eens leuk zijn om zoiets te passen.

1 like

Tot op heden heb ik altijd alles kunnen passen en bekijken wat ik wou, maar dan pas ik meestal ook maar horloges als ik denk dat ik het horloge eventueel zou willen kopen.

1 like

Ik ga dinsdag voor vertrek naar huis bij Gassan wat Aquaracers passen. TH is op dit forum niet echt erg geliefd maar een Aquaracer staat al een tijdje op m’n lijstje en is nog relatief betaalbaar ook.

6 likes

Zeker, als ze merken dat je een liefhebber bent kan dat. Je hoeft ook niet te vertellen wat je budget is. Ik geef steeds aan dat ik in het proces zit om een mooi horloge aan te schaffen. Dat ik hoop dat de AD me daarbij kan helpen. Geef aan wat je mooi vindt en laat je verrassen. Als je een beetje beschaafd gedrag laat zien en oprechte interesse geen probleem :ok_hand:

Oké, bedankt.
Toch maar eens de stoute schoenen aantrekken :grinning:

1 like

Gewoon doen… En hier laten zien natuurlijk

1 like

Ik vind veel Aquaracers prachtig. Dragen comfortabel, lopen uitstekend en zijn oerdegelijk. Helemaal niets mis mee.

4 likes

Ik was in Amsterdam en stond in de winkel. Moeder van Jasper vroeg wat ik wilde passen. Wilde wel een DD passen. Hadden alleen geen witgouden, toen deze maar gepast…

1 like

Ja maar @Martien wil geen klokken kopen maar een polshorloge… en veel mooiere is ook maar jouw mening voor mooi of niet. Waardevast is ook alleen maar van belang mocht je ooit willen je horloge/klok verkopen anders heeft waardevastheid 0% belang. En welke modellen zijn waardevast in de toekomst? Uit het verleden zou je kunnen besluiten dat bepaalde Rolex modellen zeker waardevast zijn of dat bepaalde (beperkte) oplages van bijvoorbeeld Omega waardevast zijn of misschien een Seiko Sarb017 die betaal je nu ook ongeveer 50% meer dan de aankoopprijs een paar jaar geleden. Maar zoals al dikwijls is geschreven resultaten uit het verleden geven geen zekerheid voor de toekomst wie weet wat een horloge binnen 5, 10 of 50 jaar zal waard zijn?.

4 likes

Gisteren gepast en onverwacht toch onder de indruk.

13 likes

Je komt ze tegenwoordig weinig meer tegen in het te koop gedeelte. Maar goed. Ze zijn nieuw ook niet echt heel prijzig.

2 likes

Enkel en alleen mijn mening. Doe er mee wat je wilt :+1:
Mijn advies is alleen in Hublot te vermijden. :wink:

2 likes

Dat is waar maar niet iedereen kan het waarderen haha :slight_smile:

1 like

Deze laatst gepast in 38 en 42 mm

n.b Niet een foto van mij.

Vond de 38mm gevoelsmatig te klein en de 42mm weer te groot. Zal volgende keer ook foto’s maken, vind dat wel een goed idee.

14 likes

Helemaal mee eens. Ik kijk eerst wat ik me kan permitteren. En dan kijk ik alleen naar de emotionele meetlat. Die is verreweg het meest van waarde :smiley:.

Deze

en deze

Beiden erg fraai, moeilijk kiezen. Dus ook nog geen keuze gemaakt…

2 likes

Ik heb de blauwe aquaterra ook gepast… Heel fraai hoor…
Alleen in dat geval vergeten foto te nemen :face_with_thermometer:

1 like

Nou, toevallig vanmiddag.

5 likes