Wat heb jij gepast?

Mooie plaat in het echt. Mijn buurman heeft er een op oyster. Op foto’s vind ik hem altijd minder goed uit de verf komen.

Mooi design, die blauwe plaat wint voor mij.

Seamaster 300M in het blauw. Helaas zo van mijn melk dat ik geen foto genomen heb. Grote kans dat dit de volgende wordt.

1 like

Die sprak mij ook het meeste aan.
Alleen…hij komt qua kleur zo dicht in de buurt van mijn Presage Cocktail Time. Vandaar dat ik de witte ook wilde passen.
Uiteindelijk niet overtuigd genoeg om te kopen.
Het verstand heeft het weer eens gewonnen van de emotie. Wel jammer van de mooie aanbieding (40% korting), maar dat is dan maar eens niet de reden.
Overigens, de Presage lag er ook, met 30% korting.

Prachtig horloge moet ik bekennen

8 likes

Sorry, maar dit vind ik (van foto’s weliswaar, maar toch) echt de grootste miskleun van Tudor van het afgelopen decennium.
In real life wel mooi?

3 likes

Eens. Dit horloge doet echt alles wat ik verafschuw. Faux patina, kroon op 4 uur, snowflake wijzers. Over die endlinks weiger ik überhaupt te praten. Daar zouden ze iets strafrechtelijks op moeten verzinnen.

10 likes

Prachtig eigenzinnig horloge. Als ze hem morgen uit productie halen gaat de hele wereld bonkers op dat ding, maar nu moet men er nog eventjes aan wennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is cool! Alleen al de reacties wat deze uitlokt … Heerlijk! :sunglasses:

1 like

Die wijzerplaat, wat een armoe :sob:

1 like

Nee. Zag hem in Rome liggen, niet om aan te gluren.

1 like

Van de week toch maar eens de MM200 gepast.
Eigenlijk voor de tweede keer.

De eerste keer ging het eigenlijk om het passen van de ‘echte’ marinemaster.

Nu ging het puur om het model zelf. Wilde naast de lug to lug test ook kijken naar de kleuren zwart (spb077), blauw (spb083) en groen (spb105).

Helaas was de groene niet op voorraad. Wel om de pols van een verkoper dus kon er wel even naar kijken. De andere twee kreeg ik wel om de pols.

Met 50 mm lug to lug 2 mm langer dan ik gewend ben met de monster. Lugs vallen mooi op de pols.

3 likes

Top irl… ik heb vlinders :heart_eyes:

1 like

De meningen zijn niet helemaal eenduidig. :joy:

2 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

5 likes

In Den Bosch geweest om te passen bij Schaap & Citroen en Van Grinsven?

1 like

Klopt. Kreeg hier de tip dat s&C de OP had liggen.
Bij van grinsven zo hartelijk ontvangen dat er ongevraagd de halve vitrine werd uitgestald. Verder geen foto’s van gemaakt trouwens.

Qua merken niet mijn ding maar super zaak!

2 likes

Ik dacht het al… het was de combi Rolex, Staudt / Oris icm de licht kleurige leren stoel… Echt erg van me zelf dat ik dat aan jou foto’s zie :grimacing:

Maar totaal met je eens: Ton van Grinsven is echt een top adres! Mits hij het merk verkoopt wat je zoekt :wink: Ik heb er mijn MM en Grand Seiko gekocht! En als ik de Staudt op jou foto zie denk ik van :sunglasses: Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik op leer zoek… Grand Seiko komt telkens toch weer op plek 1 als ik weer iets anders gevonden heb op het web. Any how… ik dwaal af; Leuk te lezen dat je een leuke dag hebt gehad in Den Bosch :smiley:

1 like

Haha cool! Grappig dat je het herkent idd.

Ik heb er geen GS gezien, maar misschien niet goed gekeken.

De staudt was erg hoog. Mijn vrouw zei meteen dat het niet in proportie was. De paars/rode Oris was wel verrassend leuk en kreeg ongevraagd korting aangeboden. Vriendelijk gebaar zo.

1 like