Wat heb jij gepast?

Enkele dagen geleden de Breguet ref. 5395 Grande complication in Platinum geprobeerd. Een ultrathin tourbillon met perispherical rotor in een 41mm case. In mijn ogen niet echt mooi maar technisch wel een meesterwerkje!

6 likes

Toffe combi die rode pointer date met dat bandje! Hoe noem je zoā€™n bandje? Kurk? Geen ideeā€¦

Edit: is standaard zie ik?

Ben plots een beetje enthousiast over zoā€™n Big Crown Point Dater. Vind alle kleuren wel iets hebben. Veilige keuze zwart. Blauw mooi ook op staal en daar vind ik de standaard leren niet mooi, en die groene is alleen op brons volgens mij. Ben me er net een dagje in het verdiepenā€¦

Lijkt op Kurk inderdaad maar is het niet. De rode is echt gaaf en de kwaliteit van zoā€™n Oris is wel echt goed voor het geld (1500 adviesprijs).

2 likes

When in Zurich airportā€¦
(Worst pictures ever)

12 likes

Die Omegaā€¦

:drooling_face:

Die is idd zeer mooi moet ik zeggen! Maar veel te groot voor mijn polsā€¦

Wat me in positieve zin heeft verrast is de reverso :grin:

1 like

Deze. Wat een mooie blauwe wijzerplaat. Sbgv225.

Alleen in mijn bovenkamer is een quartz (Wellicht de allerbeste op deze aardbol.) van ā‚¬2500ā€¦

Dus maar een of twee nachtjes over slapen.

En nog centjes over voor wat anders. Oude liefde terug halenā€¦ Maar goed dat is een 2020 dingetje

8 likes

En t passen ging vandaag door.

Oude liefde Nomos Orion weer om de pols gehad. Alsmede de Ahoi Neomatic. Blauwe wijzerplaat is serieus donker. Bijna zwart

Deze

Impressies. Orion blijft heul mooi. neomatik is ook prachtig.

En daarnaast die blauwe plaat van gisteren. Blijft quartz. Wel de beste van 2.5 kā€¦ Lastig lastigā€¦

Meningen? Wie van de drie?

2 likes

Hier idem. Dat betaal je toch niet voor een batterijtje?
Maar man o man, wat een prachtige ā€œgrab 'n goā€ is dit! :drooling_face:

Dat is zo. Prachtige grab and go. Alleen t geld. In mijn bovenkamer dat geld voor een vd beste quartzen ter wereld.

Bedoel voor pakweg ā‚¬600 minder heb ik een manufacture handopwinder in de vorm van een Nomos Orionā€¦

1 like

Laat je ook daardoor niet gek maken. Manufacture in de Orion is wel een exacte kopie van een Eta 7001 uurwerk dat je ook weer vindt in een Junghans van 700 Euro.

Die GS is gewoon ook top om te dragen en geweldig afgewerkt. (De Nomos vind ik trouwens ook heel mooi).

2 likes

Als de gs geen Quartz was geweest had je mij niet gehoord :stuck_out_tongue:

En dan bedoel je de Orion of de Ahoi die je prachtig vind?

Yes i know. Alpha is gebaseerd op de pesseux 7001. Maar de Orion was lang geleden de eerste liefde op duur gebied. Verkocht paar maanden geleden voor nb een GS sbgw 253ā€¦

Ik bedoelde de Orion. Met de Ahoi is ook niet heel veel mis.

Wit Goud Cellini :heart_eyes:

8 likes

Nee hoor. Ook in t groen op staal. Limited edition

m

4 likes

Om t passen mee af te sluiten. Net om gehad.

Blijft ook mooi.

Wat ze in twee van de drie winkels zeggenā€¦ Korting? Vergeet t maar. Noppes nada. Dan zeg ik gewoon bekijk t lekkerā€¦

Bij gs ongevraagd de mededeling gekregen dat er iets aan de prijs gedaan kan worden.

Ga zonder klok naar huis. Heel hard nadenken. Ook na 2 dagen zegt mijn hoofd nog steeds 2.5k voor quartzā€¦ Weet t nog steeds niet. Wil eigenlijk de Ahoi in t wit ook bekijkenā€¦

Ben volgende maand weer in duitsland. Nomos passen word geen probleem. Gs wss ook niet ā€¦

5 likes

Dit zie je wel weer terug in de rest waarde van dit zweedse stukje ijzer he. Dus dat is in mijn ogen wat kort door de bocht.

Daarnaast altijd kopen wat je mooi vindt en niet kijken naar afschrijving/wel of niet korting.

4 likes

Oeiā€¦ de Ahoi is wel mijn favoriet van alles wat jij hier op noemt.
Vele malen fraaier en eigenzinniger dan een GS Quartz is mijn persoonlijke mening. NU vind ik de NOMOS t mooiste dressy horloge in deze prijsklasse :ok_hand: Maar het gaat er uiteraard om wat jou mening is :wink: Succes met je keuze :metal:

Net even de P01 kunnen passen bij Ace &Dik.
Ik vind hem in het echt minder gruwelijk (letterlijk dan), dan op de plaatjes. Maar toch niet voor mij bestemd.

Maar ook nog de Omega Seamaster 300 white gepastā€¦:heart_eyes::heart_eyes:


Daar werd ik wĆØl blij van.

7 likes

Wat een apparaat is die Tudorā€¦ die omega staat je wel :+1:

1 like