Wat heb jij gepast?

Die Tudor gaat later een heel zeldzaam horloge worden denk ik.

2 likes

Ik denk dat veel mensen dat denken/hopen en het daardoor alsnog redelijk vaak verkocht gaat worden.

1 like

o.a.

4 likes

Nomos kent denk ik, en terecht, een schare trouwe volgers.

En de Ahoi is eens wat anders dan de Orion. Dressy/ diver to boardroom met een eigenwijze smoel tov dress en niet echt iets anders.

Moet kijken of ze bij een Nomos ad ook die Siren white hebben en ze naast elkaar leggen.

GS quartz blijft wel wat bijzonders.

We zullen t zien in 2020

1 like

Afgelopen weekend in Antwerpen bij de Rolex boutique gepast :slight_smile:.

Erg chique de Cellini. De SD is met z’n 43mm wel erg fors voor m’n pols :wink:

7 likes

Vanochtend in istanbul airport de ulysse nardin classico gepast. Liefste had ik de stalen versie gepast maar in goud is ook prachtig!

De wijzerplaat speelt subtiel met het licht. De achterkant is haast nog mooier dan de voorkant… dressy maar toch sportief dankzij de subseconds en datum.

DE FOTO DOET HEM GEEN EER AAN!

4 likes

8 likes

Vooraf opgemaakte tekstVanmiddag deze even aangeschoten eerste is toch tikkie te groot Vooraf opgemaakte tekst

5 likes

Pelagos :pensive:

8 likes

De Grand Seiko Springdrive Snowflake eergisteren gepast bij Officiële dealer Morawitz in Düsseldorf.
Zeer vriendelijke mensen in een “eeuwenoud” familiebedrijf. Én een fantastisch mooi horloge. Vooral met een loep de dial bewonderd en de fantastische gang van de secondewijzer. Als ik moest kiezen tussen de bv. de Rolex Explorer met witte dial (ook prachtig) of deze zou ik het echt moeilijk vinden!

7 likes

Wat vinden jullie?

9 likes

Ik zag deze week een collega met deze lopen. Ik denk soms nog dat ik deze toch ook had moeten kopen toen ik mijn Explorer kocht. Ik zat zwaar te twijfelen tussen de twee. Geen spijt van de Explorer, maar de Air King is toch ook leuk.

Inmiddels is mijn oog blijven hangen op iets anders, maar ik zou de Air King met plezier dragen.

2 likes

Henk, een Explorer mag hier de schoenveters nog niet van strikken :innocent:

1 like

Hij blijft bij me kriebelen maar voelt toch als net niet op één of andere manier

Dat snap ik wel. Voor mij was de Explorer net iets meer: betere clasp, iets stijlvoller, meer klassiek.

Maar het hart wilt wat het wilt. Ik draag de Explorer minder vergeleken met mijn (oudere) Planet Ocean (Lofzang over mijn Planet Ocean). En mijn meest waarschijnlijke volgende aankoop is een Panerai…

1 like

De explorer is een echte klassieker! Mooi horloge.

De planet ocean mag er ook zeker wezen. Panerai is zeker niet verkeerd maar ik loop er niet helemaal warm voor

Ik had er ook niks mee, met Panerai. Tot ik eens een Radiomir omsloeg. Veel te groot, maar het wilt niet uit mijn hoofd gaan :see_no_evil:

2 likes

Ik ga vanaf morgen t/m tweede kerstdag naar Londen. Daar maar eens een paar horloges passen. Vooral Cartier heeft mijn interesse…

1 like

Ik snap de Airking niet zo goed, maar hij past je prima, lijkt me.

Rolex had de instrumenten gemaakt voor de bloodhound supersonische land wagen

daar is de Air King opgebaseerd.

2 likes