Wat heb jij gepast?

Ok, ik snap de Airking wel, maar wat ik wilde zeggen:
Ik vind hem niet mooi

3 likes

Begrijp Panerai niet. Te groot, te lomp en alles ziet er zowat hetzelfde uit. Die lijn met 3 ATM waterdichtheid kan ook niet voor een duik-heritage horloge.
Het is wel een opvallend en karakteristiek design… die geef ik ze.

Wat spreekt jou aan?

Volledig akkoord, maar …

Dit dus. Zo’n Radiomir met wire lugs is iets totaal anders dan eender wat ik al heb. Ik vind het iets uniek hebben. Ook wel hoe mooi ze combineren met hun leren banden, iets wat ik volledig mis bij mijn explorer en ook maar deels kan doen met mijn Planet Ocean. Ten slotte spreekt het idee van een horloge zonder secondewijzer mij ook erg aan, maar ben ik totaal niet van het type dat een dress watch gaat omslaan.

Of dat allemaal dan voldoende is om er effectief het geld aan te geven, weet ik nog niet. Ze zijn wel stevig aan de prijs.

1 like

Gisteren dit gepast en was eigenlijk wel gecharmeerd van de kwaliteit en het comfort.


De kans bestaat dat ik m koop.

7 likes

Weer de GS sbgv225. Die blauwe plaat speelt echt zo super met het licht :heart_eyes:

Gaat vermoedelijk toch de eerste aanwinst van 2020 worden. Waarom nu niet meegenomen? 2 dingen. 1. Bepakt en bezakt met kerstcadeaus en 2. Wil eerst toch eens een A lange proberen…

1 like

Pimpy

5 likes

Lol wat een bakbeest. :+1:

1 like

Haha ja. Redelijk fout apparaat :rofl: in antwerpen helemaal vol diamanten gezet.

1 like

Das toch Santos 100 in 38mm? Goud?
Op die verschrikkelijke stenen na is dat wel een topper hoor :metal:

2 likes

Bij uitstek geschikt om aan mensen te laten zien die vragen of je naast je Daydate ook nog een ‘normaal’ horloge heb.

‘Jup, hold my beer…’

2 likes

Pfoe geen flauw idee tbh. Denk het wel.

Rose goud was hij.

1 like

Ik kom bij het passen tot de conclusie dat ik deze Breitling mooier vind dan de Cartier Santos

10 likes

Heel mooi ook deze! :grin:

1 like

Yup … heb n eens zonder die glassplinters gepast van een kennis van me.
Lekker hoor, wel zwaar… bijna gewichtheffen maar dat wil voor jou niks zeggen hè :wink:

5 likes

Dan zou je mijn daydate eens moeten voelen. Dat is ook aardig wat.gewicht :rofl:

2 likes

Dat is een juiste conclusie wat mij betreft. Staat je mooi

1 like

Thanks! :+1:

Net in Kaapstad deze gepast, die moet er toch nog een keer komen :grin:


Staat al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar nu net na Zuid-Afrika is het potje weer leeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Die zit je als gegoten!

41?

1 like

Ja de 41 :grin:

1 like