Wat heb jij gepast?


(upload://5zwb9xL5SZ0fAroILNcP55S8I81.jpeg)

11 likes

8 likes

Tudor BB58 vandaag. Deed me toch even twijfelen, maar kan geen tweede duiker verantwoorden. Face to face met de PO werd de BB58 gewogen en te licht bevonden.

Edit: ook weer een paar radiomirs gepast (753 & 610). Nog steeds veel twijfel, maar bij twijfel is het altijd nee.

2 likes

:sunglasses::grinning:

6 likes

Vond hem erg gaaf.

7 likes

BB58 > PO :star_struck:

1 like

Elk z’n mening, maar dat vond ik alvast niet :sunglasses:

Pas op, niets mis met die BB58, maar ik ben vrij zeker dat ik die snel beu zou zijn (wat je hier ook wel vaker leest bij mensen die de BB58 gekocht hebben). Op papier een perfect horloge, maar om de pols maakte het weinig indruk bij mij.

1 like

Afgelopen maandag deze bij van Willigen in Den Haag gepast.



Klikken op de foto’s voor iets scherper beeld. :+1:

11 likes

8 likes

En?? Wat zijn de bevindingen??

Vond het wel een mooi ding hoor. De specs zijn voor de prijsklasse helemaal top! Zou persoonlijk wel de volledig stalen variant kiezen. Maar als ik toch voor een dressy type horloge zou gaan dan heeft de Certina ds1 big date mijn voorkeur.

1 like


Mijn gedachte ook :joy::joy:

6 likes

Yes! Wat een mooi ding zeg. :+1:

Is dat nou een paarse wijzerplaat?

Als ik het mij goed herinner was het een blauwe wijzerplaat. Zal wel door de belichting komen.

Ooit?! :slight_smile:

10 likes

Als je zo van voren een foto maakt met de and naar beneden, dan lijken veel horloges fors.
Ik ga niet zeggen dat het een slank horloge is, maar hij draagt niet groot.
Ik heb 18cm polsomtrek, and I really really love it.
Als de band echt goed op maat gemaakt is, zit ie fantastisch. Geen geschuif, geen kiepen van het horloge
Toch…als jij hem niet lekker vindt liggen op jouw pols (met de band op maat) dan niet doen!
Of met leren band proberen?

9 likes

Teasertje

9 likes

![image|374x500]

6 likes

2 likes