Wat heb jij gepast?

Tissot Visodate Quartz in de “bronzen” versie.
Mooi ding, maar op mijn 16cm pols is 40 mm wat veel door een dresser. :thinking:

4 likes

Deze zojuist en nu is de twijfel er. Gevoel zegt ja. Wat vinden jullie?

8 likes

Gaaf maar als dit niet in de outlet Roermond is zou ik eerst daar eens informeren want volgens mij gaan deze er allemaal uit als ik goed geïnformeerd ben.

Hoe bedoel je, deze gaan er uit? Heeft dat nog consequenties?

1 like

Volgens mij zijn die Navitimer 8 modellen en die krijgen volgens mij nieuwe naam en uitvoering dus de bestaande modellen gaan allemaal weg met behoorlijke kortingen…zoals gezegd als ik het bij het rechte eind heb…

Dat verklaart de fikse korting die ze bieden.

1 like

Dat lijkt me wel inderdaad, wat was de korting ? Volgens mij 30% bij outlet…

40%

Dat is wel erg veel en dus een bevestiging van wat ik zeg zou ik daarop uitmaken…

Waar??
Vind de DLC uitvoering ook het mooist

1 like

Al nieuws over waar ze door vervangen worden dan? Deze modellen zijn de enige van Breitling die ik wel te pruimen vind namelijk :joy:

2 likes

Volgens mij bijna hetzelfde alleen de naam mag niet meer gebruikt worden (of willen ze niet meer).

Dit is mijn info maar misschien kunnen anderen bijspringen…

Met een list price van €3900 toch?

Op Zürich een paar weken terug. Ook lag er een GMT. Niks meegenomen. Achteraf wel de BB58 moeten kopen.

5 likes

Klopt, naam gaat veranderen gaf de verkoopster aan. Knoop doorgehakt en zit inmiddels om de pols :grin:

17 likes

Gefeliciteerd! Waar heb je deze goede deal kunnen maken?

Aan de tegels te zien, Roermond!

1 like

Roermond inderdaad, hele weekend extra sale. Dus bovenop 30% nog 10% extra.

Maar die valt ook niet bepaald klein op de pols toch?

Paar horlogemerken bezocht vandaag. Begonnen met IWC.

Big Pilot … beetje stevig, maar dat is nu eenmaal het formaat van het horloge. Indrukwekkend.

Mark xviii … zeer aangename maat. Zeker een kanshebber om er bij te komen.

Heb ook nog deze indrukwekkende world timer om gehad. Zeer comfortabel, de maat is iets beter dan de big pilot en die bezel en de mechaniek erachter is gewoon prachtig.

Heb ook nog een paar andere maar voor mij minder interessante stukken gepast. Zeer vriendelijk geholpen, absolute aanrader.

Vervolgens Panerai. Minder vriendelijk personeel hier, toonden minder interesse in hun eigen merk.

De Radiomir 45mm blijft me bekoren.

De Luminor minder.

De submersible is een verrassend leuk horloge!

Ten slotte nog Omega gedaan. Beetje slungelig geholpen om nog eens een speedmaster te proberen. Blijft een mooi maar “niet voor mij” horloge. De Seamaster 300m met grijze plaat vond ik wel leuk, maar niet meteen een echte toevoeging in de collectie.

Mijn interesse gaat vooral uit naar de IWC Mark xviii. De world timer is boven budget, helaas. De Radiomir is zeker nog steeds een optie, maar de perfecte ontvangst bij IWC doet me toch in die richting neigen.

3 likes