Gaaf!
Zo te zien ben je bij Xupes geweest haha
Klopt! Dagje Rotterdam en kwam ze tegen in de Bijenkorf
Ik maak standaard geen foto’s in een zaak. Heel goed geholpen in t zuiden des lands. Helaas geen andere variant aanwezig maar t blijft een knaller. Helaas t model met de twee wijzers aka thin ook niet aanwezig
Wow.
Ja klopt. blauwe gedeelte staat er vol mee.
Maakt op mij nog steeds indruk gelukkig.
Dat is het voornaamste! Het is zo aan eigen smaak gebonden. Gelukkig maar, anders hadden we allemaal dezelfde horloge om de pols
Vandaag bij het ophalen van een verstelbare sluiting voor mijn PO toch eens wat Grand Seiko gepast bij Tensen.
Prachtige textuur op de dial, en zo verrassend licht qua gewicht! Echt jammer van die power reserve indicator, anders was ik allicht verkocht.
Ook de GMT gepast:
Niet verwacht dat dit zo’n dik horloge zou zijn. Prachtig om die high beat in beweging te zien, maar het is wel een stevig horloge. Ook een mooie textuur op de dial.
Zo, was weer een leuk bezoek, met een leuke babbel en stof tot nadenken!
een paar sokken bij de Wibra
En weer terug gelegd ?
Make an educated guess
Vandaag na het boodschappen doen, weer even naar de overkant gelopen om bij de lokale juwelier te gluren; zien of er wat interessants is overgebleven na de wintersale.
Maar zoals altijd is er genoeg moois te zien en te vinden.
Ik heb daarom gepast de Edox Chronorally 80094-3N-Nv. Zeer fraai model, leuke groene accenten. Rubberen band in autoband-motief.
Vrouwlief heeft, omdat ze er toch bij was, de Seiko SWR033 gepast. Ook zeker niets mis mee.
Even een praatje met de juwelier, over rnodellen die ik intussen heb bekeken, ideeën die rondwaren, hij nog wat andere opties noemde en liet zien. Maar bovengenoemde exemplaren waren toch de betere van de dag.
Tot hij op gegeven moment zei, als je de Edox koopt, krijg je de Seiko er bij!
Even over nagedacht, maar vandaag niet de intentie gehad om een horloge te kopen. Ik ben niet op zoek, dus heb mij staande weten te houden .
Vrouwlief twijfelde wel om de Seiko te kopen, waarop de juwelier aangaf dat indien we nu de Seiko kopen, ik dat aankoopbedrag volgende keer, wanneer ik alsnog de Edox kom halen, gewoon als korting krijg.
Maar we hebben voor nu niets gekocht en hebben onze weg voor vandaag vervolgd.
Uiteraard gaat de aanbieding nog wel door het hoofd, dus uitsluiten dat we er alsnog in mee gaan, kan ik op dit moment niet.
We zullen wel zien hoe het gaat…
Oh ja, sorry …geen foto’s gemaakt.
… en zo hoort het!
Prachtig model. Vind de large wel te groot voor je.
Eens! Maar wilde hem eens een keer gepast hebben. Dan weten we dat
@Stikvoort Eens! heb niet persee hele grote polsen, maar ook niet hele kleine. M doet het M
Staat goed, zit er ook naar te kijken.
Laatst een Santos gepast bij S&C Utrecht. Medewerker kon mij alleen niet vertellen of het een medium of large was…
35mm is de medium dacht ik…
ik vind het altijd een soort slecht van die medewerkers, je hebt er zeker ook goede tussen zitten maar ik denk dat de meeste van ons meer weten van de horloges die ze verkopen dan zij zelf…
op Istanbul airport voor het eerst destijds de Ulysse Nardin gepast. Medewerker draaide het horloge om keek naar het automatische uurwerk en zei “dit is een mechanisch horloge dus hier zit een batterijtje in die zichzelf opwind” … verder maar niks gevraagd.
Ik vind de kleur wat weghebben van een Mumbai special.